Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Trwają naprawy główne gdańskich Swingów

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
08-07-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. GAiT

Podziel się ze znajomymi:

Tramwaje PESA 120NAG SWING do floty Gdańskich Autobusów i Tramwajów dołączyły w 2010 roku. Obecnie 35 takich pojazdów sukcesywnie przechodzi tzw. naprawy główne. Dotychczas naprawiono już sześć Swingów, a prace przy kolejnych trwają.

– Naprawy główne obejmują każdy element składowy tramwajów - od dachu poprzez wnętrze, czyli przedziały pasażerskie i kabiny motorniczych, nadwozia - zewnętrzne części pojazdów, po podwozie - wylicza Jerzy Wiatr, wiceprezes ds. operacyjnych Gdańskich Autobusów i Tramwajów. – Działania te przekładają się na wysoki komfort podróży naszych pasażerów i niezawodność pojazdów

Nowy lakier, oświetlenie i inne zmiany w modernizowanych Pesach

Pojazdy zyskują m.in. nową powłokę lakierniczą oraz nowe oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne. Wymieniane są także okna, a odnawiane - wewnętrzne panele ścienne oraz fotele pasażerskie, które otrzymują nową tapicerkę. Wykładzina podłogowa także podlega wymianie, podobnie jak platforma dla osób z niepełnosprawnością ruchu.

Odnawiane lub wymieniane są poszczególne elementy, w tym m.in. podzespoły elektryczne i napędowe, podzespoły trakcyjne, sieciowe oraz podzespoły klimatyzatorów, a także wyposażenie pojazdu. Dodatkowo modernizowany jest system informacji pasażerskiej.

Termin modernizacji wszystkich gdańskich Swingów

– W ciągu najbliższego półrocza naprawy główne przejdzie kolejnych dziewięć pojazdów Pesa Swing, a w następnych latach wyremontowane zostaną pozostałe. Do końca 2024 roku naprawy główne przejdą wszystkie tramwaje Pesa Swing znajdujące się we flocie GAiT, czyli łącznie 35 pojazdów – informuje Piotr Borawski, zastępca prezydenta Gdańska ds. przedsiębiorczości i ochrony klimatu.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Gdańsk: Kolejne Swingi do naprawy głównej

Komunikacja

Gdańsk: Kolejne Swingi do naprawy głównej

Roman Czubiński 13 sierpnia 2024

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Prawo & Finanse

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Jakub Rösler 30 stycznia 2024

Gdańsk korzysta z amerykańskiego sprzętu, by sprawdzić, kto jeździ po buspasach

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Jakub Rösler 20 listopada 2023

Gdańsk z ofertą na naprawy i utrzymanie tramwajów

Przestrzeń

Zobacz również:

Gdańsk: Kolejne Swingi do naprawy głównej

Komunikacja

Gdańsk: Kolejne Swingi do naprawy głównej

Roman Czubiński 13 sierpnia 2024

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Prawo & Finanse

GAiT szukają podwykonawcy dla linii 167 i 168

Jakub Rösler 30 stycznia 2024

Gdańsk korzysta z amerykańskiego sprzętu, by sprawdzić, kto jeździ po buspasach

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Komunikacja

Gdańsk chce mieć 45-metrowe tramwaje

Jakub Rösler 20 listopada 2023

Gdańsk z ofertą na naprawy i utrzymanie tramwajów

Przestrzeń

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij