Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Trolejbusy Solaris-Skoda jadą do Saint-Etienne

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-11-27 12:50
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Trolejbusy Solaris-Skoda jadą do Saint-Etienne
fot. Skoda
Do francuskiego miasta Saint-Etienne trafiają kolejne trolejbusy Solaris Trollino 12. Lokalny przewoźnik postanowił powiększyć zamówienie o dodatkowy, 23. pojazd.

W sumie zamówienie obejmuje 23 pojazdy. Solaris jest odpowiedzialny za produkcję nadwozi, natomiast zadaniem Škody Electric jest dostarczenie kompletnego wyposażenia elektrycznego, montaż końcowy i testy pojazdów na terenie zakładu w Pilźnie.

W ubiegłym roku dostarczono 10 pojazdów, a w tym – siedem. – Pojazdy z drugiej dostawy powinny wyjechać na ulice miasta na początku przyszłego roku – mówi Oldřich Husa, kierownik projektu w firmie Škoda Electric. W przyszłym roku natomiast zostanie dostarczone sześć pojazdów.
– Przewoźnik jest bardzo zadowolony z pojazdów wyposażonych w nasz osprzęt elektryczny, szczególnie ceniąc sobie wysoką niezawodność w działaniu oraz jakość parametrów eksploatacyjnych, takich jak osiągi i zużycie energii. Dzięki temu, oprócz pierwotnego zamówienia, zamówił teraz dodatkowy pojazd. W sumie do Francji trafią 23 nowe trolejbusy – wyjaśnia kierownik sprzedaży Škoda Electric, Pavel Kuch.

12-metrowe trolejbusy są wyposażone w system akumulatorów, ładowany dynamiczne w czasie jazdy pod siecią. Dzięki temu mogą przejechać 10 km bez zasilania, a w trybie ekonomicznym – nawet do 20 km.

Saint-Etienne jest jednym z czterech, jeśli liczyć Nancy, miast we Francji z komunikacją trolejbusową. Przewozy uruchomiono tutaj w 1942 r. Do niedawna flota składała się wyłącznie z pojazdów Irisbus Cristalis, które były jednak niewystarczające do obsługi jedynej zachowanej linii M3. Miasto postanowiło jednak zwiększyć udział transportu niskoemisyjnego. Pierwsze trolejbusy Solarisa wyjechały w lutym 2020 r. na odnowioną linię M7, gdzie wykorzystano od lat nieużywaną infrastrukturę.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Norwegia: Pierwsze trolejbusy Solarisa już w Bergen

Przestrzeń

Norwegia: Pierwsze trolejbusy Solarisa już w Bergen

Redakcja 27 października 2020

16 trolejbusów Solarisa wzmocni transport w Solingen

Komunikacja

16 trolejbusów Solarisa wzmocni transport w Solingen

Redakcja 23 października 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5