Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Tramwaje Warszawskie z przetargiem na zarządzanie budową zajezdni Annopol

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-01-07 14:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Tramwaje Warszawskie z przetargiem na zarządzanie budową zajezdni Annopol
mat. TW
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na inżyniera kontraktu dla budowy nowej zajezdni na Annopolu. Wykonawca ma opracować dokumentację przetargową, wspierać TW w trakcie postępowania na wybór wykonawcy, a następnie zarządzać realizacją projektu. Obiekt dla 150 tramwajów jest konieczny dla właściwej obsługi nowych, planowanych do wybudowania tras.

Przedmiotem przetargu jest zarządzanie projektem związanym z budową nowej zajezdni Annopol. W skład zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie zamawiającego w przeprowadzeniu postępowania na wybór generalnego wykonawcy, a także sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w tym pełnienie nadzoru nad dokumentacją projektową, kontrola prawidłowości i zgodności wykonania z dokumentacją projektową, jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie. Jak informuje zamawiający, zadanie inwestycyjne będzie realizowane z wykorzystaniem technologii i standardu BIM.

Termin składania ofert mija 11 lutego 2020 r. Zamawiający nie opublikował jeszcze szczegółowej specyfikacji. O wyborze zdecydują cena (80%), doświadczenie ekspertów kluczowych (15%), jakość (5%). Szacowana wartość zamówienia to 9 mln zł, w tym ok. 900 tys. zł na zamówienia podobne. W sumie realizacja zamówienia ma potrwać 1754 dni, czyli blisko pięć lat.

Niedawno spółka informowała o otrzymaniu pozwolenia na budowę dla zajezdni. Obiekt, wyposażony w nowoczesny system zarządzania ruchem, ma pomieścić 150 tramwajów. Powstać mają m.in. stanowisko do pomiaru geometrii kół, ich nacisku na szyny, lakiernia, myjnie czy tokarka podtorowa. W sumie na terenie obiektu będzie 55 torów o łącznej długości ponad 14 km. Główny wjazd na teren zajezdni wytyczymy zostanie od strony ul. Annopol i przez ul. Inowłodzką.

Nowa, piąta zajezdnia Tramwajów Warszawskich powstanie z myślą o obsłudze ok. 20 km nowych tras – m.in. do Dworca Zachodniego, a także do Wilanowa i na Gocław. Tramwaje Warszawskie przygotowują się też do budowy trasy na ul. Kasprzaka, a niedawno rozpoczęły sie prace przy torowisku między Nowodworami a Winnicą.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Warszawa: Zajezdnia Annopol z pozwoleniem na budowę

Przestrzeń

Warszawa: Zajezdnia Annopol z pozwoleniem na budowę

inf. pras., oprac. WU 29 listopada 2019

Miliardowe inwestycje Tramwajów Warszawskich wymagają czasu

Przestrzeń

Miliardowe inwestycje Tramwajów Warszawskich wymagają czasu

Witold Urbanowicz 04 października 2017

Warszawa ze środkami na metro i tramwaje do Wilanowa i na Gocław

Prawo & Finanse

Warszawa ze środkami na metro i tramwaje do Wilanowa i na Gocław

Witold Urbanowicz 03 października 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5