Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Tramwaje Warszawskie z ofertami na zazielenienie torowisk

Dalej Wstecz
Data publikacji:
18-05-2023
Ostatnia modyfikacja:
18-05-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Tramwaje Warszawskie z ofertami na zazielenienie torowisk
fot. TW
Tramwaje Warszawskie otworzyły oferty w przetargu na zazielenienie torowisk w trzech miejscach stolicy wraz z 36-miesięcznym utrzymaniem. Maty rozchodnikowe i rozchodnikowo-ziołowe pojawią się zarówno na tłuczniu, jak i na podbudowie bezpodsypkowej. W sumie zielona zabudowa obejmie blisko 3,8 km toru pojedynczego.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roślinnej zabudowy torowiska z podziałem na trzy części. Pierwsza obejmuje maty rozchodnikowe na odcinku Puławskiej od Olszewskiej do Madalińskiego. W sumie to ok. 632 metrów toru pojedynczego oraz blisko 2300 m2 powierzchni. Szyny są posadowione w podbudowie bezpodsypkowej. Firma Werde wyceniła tę część na 691 tys. zł, a Palmett – na 899 tys. zł. Budżet wynosił 998,8 mln zł.

Druga część dotyczy mat rozchodnikowo-ziołowych na odcinku Obozowej od PKP Koło do skrzyżowania z ul. Księcia Janusza (ciąg ten, jak pisaliśmy, będzie niebawem remontowany przez TW). To ok. 1776 mtp i powierzchni ok. 4330 m2. Szyny są posadowione w podbudowie podsypkowej. Oferta firmy Werde opiewa na 3,335 mln zł, a firmy Palmett – 3,901 mln zł. Budżet wynosił 4,132 mln zł.

Natomiast ostatnia część dotyczy mat rozchodnikowo-ziołowych w ciągu al. Niepodległości od Nowogrodzkiej do Nowowiejskiej i mat rozchodnikowych w ciągu Nowowiejskiej od al. Niepodległości do pl. Politechniki. W sumie to ok. 1373 mtp i ok. 4770 m2 powierzchni. Szyny są posadowione w podbudowie podsypkowej. Firma Werde zaproponowała 3,081 mln zł, a Palmett – 3,377 mln zł. Budżet wynosił 3,394 mln zł.

Więcej o zamówieniu piszemy tutaj.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5