Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Tramwaje Warszawskie z ofertami na naprawę zespołów napędowych w Swingach

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
20-01-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Tramwaje Warszawskie z ofertami na naprawę zespołów napędowych w Swingach
fot. MJ
Tramwaje Warszawskie otworzyły oferty w przetargu na wymaganą przepisami naprawę główną zespołów napędowych eksploatowanych w tramwajach typu 120Na oraz 120Na Duo. Na realizację prac przeznaczono rok.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy głównej zespołów napędowych eksploatowanych w tramwajach typu 120Na oraz 120Na Duo. W skład zespołów wchodzą przekładnie Voith oraz silniki trakcyjne VEM. Naprawa ma na celu zapewnienie bezusterkowej i bezpiecznej eksploatacji zespołów napędowych do czasu osiągnięcia przebiegu kwalifikującego zespoły napędowe do kolejnej naprawy głównej. Zamówienie podstawowe obejmuje 140 zespołów, a opcja – 12 zespołów i/lub wymiana określonych części.

Dziś (20 stycznia) minął termin składania ofert. Wystartowały dwie firmy. SKB Drive Tech zaproponowało 5,680 mln zł brutto, a Voith Turbo – 7,829 mln zł brutto. Budżet na ten cel wynosił 6,992 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (90%) oraz gwarancja (10%). Na realizację zamówienia przeznaczono 12 miesięcy, przy czym naprawa jednego zespołu napędowego ma trwać nie więcej niż 16 dni roboczych.

Równolegle TW prowadzą przetarg na wykonanie usługi naprawy głównej tramwajów typu: 120Na, 120Na Duo, 128N i 134N – czyli Swingów, Swingów dwukierunkowych, Jazzów długich i krótkich. Zamówienie podstawowe obejmuje naprawę główną nadwozia w 130 tramwajach typu 120Na. Przewidziano też aż cztery opcje.

Wystartowała jedynie Pesa, która wyceniła całość zlecenia na kwotę 629,8 mln zł brutto, w tym 290,9 mln zł brutto na zlecenie podstawowe. Budżet Tramwajów Warszawskich – obejmujący wyłącznie zamówienie podstawowe – został określony na kwotę 290,9 mln zł. Postępowanie nie zostało jeszcze rozstrzygnięte. Przy okazji, w ramach oddzielnego zlecenia, miałyby zostać naprawione informacja pasażerska i systemy informatyczne w Jazzach.
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5