Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Tramwaje Warszawskie poprawiają informację w Swingach

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2013-08-05 11:46
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Tramwaje Warszawskie poprawiają informację w Swingach
fot. WU
Informacja pasażerska w nowych Swingach budziła sporo zastrzeżeń - zwłaszcza sposób wyświetlania tras zmienionych oraz zjazdowych do zajezdni. Teraz Tramwaje Warszawskie testują nowy system informacji liniowej, który ma wyeliminować wcześniej zgłaszane mankamenty.

Tramwaje Warszawskie wreszcie zajęły się zastrzeżeniami do informacji pasażerskiej w Swingach.. - Przyjrzeliśmy się bliżej informacji liniowej w pojazdach 120Na (Swing) i uznaliśmy, że możemy ją jeszcze bardziej usprawnić. Dynamika zmian oraz potrzeba dostosowania się do zmieniających się wymagań podróżujących komunikacją miejską jest również znaczącym czynnikiem mającym wpływ na rozwój systemu - informuje Monika Wierzbicka z Tramwajów Warszawskich. W opracowywanie nowej koncepcji działania systemu, oprócz przedstawicieli producenta taboru, zaangażowany był także Zarząd Transportu Miejskiego. - Koncepcja ta obejmuje równocześnie rozwiązania dotyczące kwestii funkcjonalności przeznaczonych dla pasażera (wytyczne Zarządu Transportu Miejskiego), jak i kwestii informatyczno-technicznych modernizujących działanie systemu i usprawniających obsługę aplikacji oraz jej utrzymanie i bieżące administrowanie - wymienia Wierzbicka.

Nowa wersja systemu zawiera m.in. zmodyfikowane informację wizualną i zapowiedzi tras zjazdowych do zajezdni, wyświetlanie tras zmienionych, informacje o przesiadkach i sporo innych subtelnych zmian. - W nowej wersji otrzymujemy także możliwość natychmiastowej aktualizacji rozkładów jazdy w przypadku zmian, natychmiastowej aktualizacji komunikatów zapowiedzi we wszystkich pojazdach jednocześnie, oraz raporty o stanie aktualizacji pojazdów - wylicza Monika Wierzbicka.

Na poprawę mogą liczyć nie tylko pasażerowie. - Nie zapominamy również o wygodzie naszych motorniczych, dodając systemowi bardziej ergonomiczny interface użytkownika, obsługujący wybieranie tras awaryjnych, kursów skróconych i zmienionych, w przypadku nagłych zmian w organizacji ruchu - mówi Monika Wierzbicka.

Dlaczego wprowadzenie korekt zajęło tyle czasu? - Modyfikacja dotychczasowego rozwiązania była procesem czasochłonnym, wymagającym trójstronnych uzgodnień i modyfikacji wielu komponentów. Udało nam się jednak pozytywnie dotrzeć do etapu testów, które zakończą się pod koniec września br. - informuje Wierzbicka. Pracochłonny proces wymiany oprogramowania we wszystkich Swingach, jeśli nie wystąpią żadne przeszkody, ma potrwać do końca 2013 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Warszawa: Kolejne przystanki z elektroniczną informacją

Komunikacja

Warszawa: Kolejne przystanki z elektroniczną informacją

Witold Urbanowicz 08 lipca 2014

Warszawa: Kto poprawi informację pasażerską w Swingach

Komunikacja

Warszawa: Kto poprawi informację pasażerską w Swingach

Witold Urbanowicz 27 marca 2013

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5