Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Tramwaje Warszawskie: 11 ofert na inżyniera kontraktu dla zajezdni Annopol

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-02-25 16:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Tramwaje Warszawskie: 11 ofert na inżyniera kontraktu dla zajezdni Annopol
mat. TW
Tramwaje Warszawskie otworzyły oferty w przetargu na inżyniera kontraktu dla budowy nowej zajezdni na Annopolu. Wykonawca ma opracować dokumentację przetargową, wspierać TW w trakcie postępowania na wybór wykonawcy, a następnie zarządzać realizacją projektu. Budowa nowego obiektu, który pomieści 150 tramwajów, jest konieczna z uwag na rozwój sieci tramwajowej i zwiększanie stanu taboru.

Przedmiotem przetargu jest zarządzanie projektem związanym z budową nowej zajezdni Annopol. W skład zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie zamawiającego w przeprowadzeniu postępowania na wybór generalnego wykonawcy, a także sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w tym pełnienie nadzoru nad dokumentacją projektową, kontrola prawidłowości i zgodności wykonania z dokumentacją projektową, jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie. Jak informuje zamawiający, zadanie inwestycyjne będzie realizowane z wykorzystaniem technologii i standardu BIM.

Minął właśnie termin składania ofert. Postępowanie cieszy się dużym zainteresowaniem. Wystartowało jedenaście podmiotów z cenami od 8,389 mln zł brutto do 15,865 mln zł brutto. W budżecie, określonym na kwotę 9,963 mln zł brutto, zmieściły się dwie oferty. Najtańszą ofertę, opiewająca na 8,999 mln zł brutto, złożyła firma BBC Best Building Consultants.

O wyborze zdecydują cena (80%), doświadczenie ekspertów kluczowych (15%), jakość (5%). W sumie realizacja zamówienia ma potrwać 1754 dni, czyli blisko pięć lat.

Tramwaje Warszawskie dysponują już pozwoleniem na budowę nowej zajezdni. Jest ona niezbędna, biorąc pod uwagę rozwój sieci tramwajowej. Plany do 2023 r. obejmują budowę ok. 20 km tras – m.in. do Dworca Zachodniego, a także do Wilanowa i na Gocław. Tramwaje Warszawskie przygotowują się też do budowy trasy na ul. Kasprzaka, a niedawno rozpoczęły się prace przy torowisku między Nowodworami a Winnicą. Do ich obsługi niezbędny jest dodatkowy tabor, którego istniejące zajezdnie nie pomieszczą. Nowe pojazdy dostarczy Hyundai Rotem.


Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Warszawa: Zajezdnia Annopol z pozwoleniem na budowę

Przestrzeń

Warszawa: Zajezdnia Annopol z pozwoleniem na budowę

inf. pras., oprac. WU 29 listopada 2019

Miliardowe inwestycje Tramwajów Warszawskich wymagają czasu

Przestrzeń

Miliardowe inwestycje Tramwajów Warszawskich wymagają czasu

Witold Urbanowicz 04 października 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5