Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Tramwaje Śląskie wybrały projektanta dla remontu czterech odcinków w Katowicach

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-01-30 14:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Tramwaje Śląskie wybrały projektanta dla remontu czterech odcinków w Katowicach
fot. Google Street View
Tramwaje Śląskie rozstrzygnęły przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy torowisk na terenie Katowic. Zwycięzcą została firma Sweco Consulting. Postępowanie jest podzielone na cztery części i w sumie obejmuje ponad 6 km toru pojedynczego.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy torowisk w Katowicach. W sumie zamówienie podzielone jest na cztery części. Konstrukcja torowiska powinna zapewniać trwałość przez min. 30 lat dla podbudowy i 15 lat dla nawierzchni torowej. Zaproponowane rozwiązania projektowe powinny umożliwiać wykonanie robót budowlanych przy zachowaniu ciągłości ruchu tramwajowego. Więcej o zamówieniu pisaliśmy tutaj.

Pierwsza zakłada wykonanie dokumentacji dla przebudowy torowiska w ul. Obrońców Westerplatte na odcinku od ul. Korczaka do ul. Wańkowicza. Łącznie odcinek obejmuje ok. 1250 metrów toru pojedynczego. Wygrała firma Sweco Consulting, która zaoferowała kwotę 484,6 tys. zł. Przedmiotem drugiej części jest dokumentacja dla przebudowy torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Złotej do ul. Dębowej. Łączna długość to ok. 760 mtp. Również wygrała firma Sweco Consulting z ofertą na kwotę 295,2 tys. zł brutto. Trzecia część dotyczy projektu dla przebudowy torowiska tramwajowego wzdłuż trasy im. Nikodema i Józefa Reńców na odcinku od ul. Wiśniowej do ul. Brackiej. Długość odcinka to ok. 1340 mtp. Wybrano ofertę firmy Sweco Consulting z kwotą 487 tys. zł brutto. W ramach czwartej części ma zostać wykonana dokumentacja dla przebudowy torowiska tramwajowego w ul. 1 Maja i ul. Obrońców Westerplatte na odcinku od wiaduktu DK79 do Baterpolu. Zakres prac przewiduje też przebudowę głowicy rozjazdowej przy wjeździe do zajezdni Zawodzie. Długość odcinka to ok. 2800 mtp. Wygrała firma Sweco Consulting z kwotą 970 tys. zł brutto.

Pierwsze trzy zamówienia mają zostać wykonane w ciągu 9 miesięcy, a ostatnie – w ciągu 15 miesięcy. Trasy te, zgodnie z pomysłem Katowic, mają skorzyczać cześciowo z przesuniętego dofinansowania z budowy trasy tramwajowej na południ do os. Kostuchna, która ma zostać zrealizowana w późniejszym terminie.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5