Partnerzy serwisu:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
Przestrzeń

Tramwaj do Konstantynowa. Trzy oferty na remont torów

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-12-22 15:46
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Tramwaj do Konstantynowa. Trzy oferty na remont torów
mat. UM Łódź
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi tworzył oferty w przetargu, prowadzonym wspólnie z Konstantynowem Łódzkim, na modernizację nieczynnej trasy tramwajowej , łączącej okolice pętli Zdrowie w Łodzi z placem Wolności w Konstantynowie. O zamówienie ubiegają się trzy podmioty.

Przedmiotem zamówienia jest niezmiennie modernizacja ok. 7 km trasy tramwajowej wzdłuż Konstantynowskiej w Łodzi i Łódzkiej oraz Jana Pawła II w Konstantynowie Łódzkim. Roboty obejmują odcinek od skrzyżowania z Krakowską w Łodzi do konstantynowskiego pl. Wolności. Zamówienie jest podzielone na dwie części – oddzielnie dla każdego miasta – i realizowane w formule projektuj i buduj. Zadaniem wykonawcy jest więc przygotowanie projektu budowlanego i wykonawczego, uzyskanie wszystkich pozwoleń i przystąpienie do prac. Więcej o zakresie pisaliśmy tutaj.

Dzisiaj (22 grudnia) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy podmioty. Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Kemy i MPK-Łódź wyceniło zadanie na 80,633 mln zł brutto (w tym 56,3 mln zł na łódzką i 24,3 mln zł na konstantynowską część). Torpol zaproponował 82,376 mln zł (w tym 55,3 mln zł na łódzką i 27,1 mln zł na konstantynowską część ), a konsorcjum firm Mosty Łódź i Budomal – 87,232 mln zł (w tym 59,9 mln zł na łódzką oraz 27,3 mln zł na konstantynowską część).

Budżet na ten cel wynosi 76,074 mln zł, w tym 56,4 mln zł na część łódzką i 19,7 mln zł na część konstantynowską. O wyborze decydują cena (60%) oraz gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot umowy (40%). Na realizację zamówienia przeznaczono 16 miesięcy.

To już drugi przetarg na to zadanie. W poprzednim przetargu wystartowały cztery firmy z ofertami od 70,336 mln zł do 102,651 mln zł brutto. W budżecie określonym na kwotę 76,074 mln zł zmieściło się jedno konsorcjum, ale jego oferta musiała zostać odrzucona.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5