Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Tramwaj do Dw. Zachodniego: Jest nowy przetarg na projekt

Dalej Wstecz
Data publikacji:
29-08-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Tramwaj do Dw. Zachodniego: Jest nowy przetarg na projekt
fot. Michał Szymajda
Tramwaje Warszawskie szybko ogłaszają nowy przetarg na projekt trasy tramwajowej w ciągu Bitwy Warszawskiej 1920 r. od Grójeckiej do Dw. Zachodniego. Poprzednie postępowanie nie przyniosło rozstrzygnięcia, gdyż oferta jedynego startującego przewyższała oczekiwania finansowe Tramwajów Warszawskich.

Przedmiotem przetargu jest opracowanie dokumentacji projektowej dla trasy tramwajowej w ciągu Bitwy Warszawskiej 1920 r. na odcinku od Dw. Zachodniego do Grójeckiej. To element trasy, która ma połączyć Wolę, Ochotę z Mokotowem i Wilanowem.

Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, a także opracowanie dokumentacji na potrzeby przyszłego przetargu budowlanego. W ramach opcji przewidziano też nadzór autorski.

Od podziemnego przystanku po południowej stronie Dworca Zachodniego torowisko będzie poprowadzone ok. 550-metrowym tunelem pod Parkiem Zachodnim. Wyjazd znajdzie się po środku ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r., na wysokości hotelu Ibis. Następnie torowisko prowadzić będzie środkiem, między jezdniami, do Grójeckiej. Tutaj zaplanowano pełną „gwiazdę”, czyli rozjazdy umożliwiające jazdę we wszystkie strony.

Postępowanie nie obejmuje tunelu pod samym Dworcem Zachodnim. Jego budowa będzie elementem przebudowy stacji Warszawa Zachodnia, prowadzonej przez PKP PLK. Przetarg kolejowy – według zapowiedzi – miałby zostać ogłoszony do końca tego kwartału.

Termin składania ofert mija 1 października. O wyborze zdecydują cena (80%) oraz doświadczenie projektanta (20%). Tramwaje Warszawskie podały dokładne szacunki kosztów związanych z realizacją umowy. Wartość zamówienia szacowana jest na 3,286 mln zł, w tym 2,629 mln zł brutto na zamówienie podstawowe, 358,4 tys. zł na opcję i 299 tys. zł na zamówienia podobne.

Poprzedni przetarg, ogłoszony na początku lipca, został szybko unieważniony. Wystartowała w nim tylko firma Schuessler-Plan Inżynierzy z ofertą droższą nić oczekiwały Tramwaje Warszawskie. Spółka poinformowała, że nie może podnieść budżetu.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5