Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Toruń z ofertami na projekt końcowego odcinka tramwaju na os. JAR

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2019-10-28 13:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Toruń z ofertami na projekt końcowego odcinka tramwaju na os. JAR
fot. MJ
Toruń otworzył oferty w przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej dla II etapu budowy linii tramwajowej do os. JAR – wzdłuż Watzenrodego i Heweliusza. Dokumentacja, wraz ze wszelkimi decyzjami, ma powstać do połowy przyszłego roku.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla II etapu budowy linii tramwajowej wraz infrastrukturą towarzyszącą do osiedla JAR. Chodzi o odcinek od ul. Strobanda, wzdłuż projektowanych ulic Watzenrodego i Heweliusza, przy której linia tramwajowa ma zakończyć się pętlą tramwajową. Wykonawca musi też uzyskać wszystkie decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i prowadzenie robót budowlanych.

Dzisiaj (28 października) minął termin składania ofert. O zamówienie ubiegają się cztery firmy. Jako jedyny w budżecie określonym na 550 tys. zł brutto mieści się Progreg, który zaproponował realizację prac za 528,9 tys. zł. Wyg International złożył ofertę na 734,9 tys. zł brutto, Fehlings Krug Polska zaproponował 857,7 tys. zł brutto, a Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu – 1,013 mln zł brutto.

Projekt budowlany ma zostać opracowany w ciągu ośmiu miesięcy od podpisania umowy. Następnie wykonawca będzie miał trzy miesiące na opracowanie dokumentacji wykonawczej oraz uzyskanie wszelkich zgód na realizację prac.

Przyjęty do projektowania wariant trasy do os. JAR zakłada przebudowę ulic Szosa Chełmińska, Długa, Legionów, Polna, Ugory i Watzenrodego. Na odcinku Szosy Chełmińskiej, od skrzyżowania z ul. Morcinka do skrzyżowania z Trasą Średnicową Północną, a także na Polnej i Watzenrodego zaplanowano budowę torowiska tramwajowego wraz z przejściami, przejazdami rowerowymi, oraz peronami. Na ul. Hubego przewidziano trójkąt do zawracania tramwajami. Założono też budowę torów odstawczych wraz z myjnią tramwajowo-autobusową. Sumaryczna długość projektowanego torowiska wynosi 13,9 m toru pojedynczego.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Toruń: Nowa zastępcza linia tramwajowa od 28 października

Komunikacja

Toruń: Nowa zastępcza linia tramwajowa od 28 października

Redakcja 25 października 2019

Toruń zaprojektuje końcowy odcinek tramwaju na os. JAR

Przestrzeń

Toruń zaprojektuje końcowy odcinek tramwaju na os. JAR

Witold Urbanowicz 17 lipca 2019

Toruń: Pod koniec kwietnia ruszą prace w rejonie pl. Rapackiego

Przestrzeń

Toruń: Pod koniec kwietnia ruszą prace w rejonie pl. Rapackiego

Witold Urbanowicz 19 kwietnia 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5