Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Tajpej. Metro pod wodą, w trawie i w tartanie

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2017-07-17 11:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Tajpej. Metro pod wodą, w trawie i w tartanie
fot. Taiwan Travel/FB
Tajpej. Metro pod wodą, w trawie i w tartanie
Tajpej. Metro pod wodą, w trawie i w tartanie
Tajpej. Metro pod wodą, w trawie i w tartanie
Z okazji 29. Letniej Uniwersjady, która w sierpniu odbędzie się w stolicy Tajwanu, metro w Tajpej zmieniło podłogi wagonów w obrazy nawierzchni, na których akademiccy sportowcy będą się bić o medale. Największe wrażenie robi basen, ale jadąc do pracy można też przejść się po piłkarskiej murawie, koszykarskim parkiecie albo lekkoatletycznym niebieskim tartanie.

Pomysł na takie promowanie sportowego wydarzenie wziął się ze współpracy EasyCard, czyli spółki odpowiedzialnej za obsługę karty miejskiej w Tajpej, oraz urzędników odpowiedzialnych za promocję turystyki na wyspie. Nowe podłogi zyskały pociągi na linii zielonej metra w Tajpej.

Uniwersjada to zawody sportowe przypominające igrzyska olimpijskie, w których udział biorą sportowcy–studenci z całego świata. To jedno z największych sportowych wydarzeń. Impreza w Tajpej, którą zaplanowano na 19–30 sierpnia, to już 29. edycja tych zawodów.

Nowe podłogi w metrze najwyraźniej spodobały się pasażerom, bo twitter i instagram zalały zdjęcia nóg na tle trawiastej murawy, albo w wodzie olimpijskiego basenu. Poza nimi można też trafić na boisko do koszykówki, bieżnię, czy boisko do baseballu. Ale największe wrażenie zdecydowanie robi basen.

To nie pierwsza taka próba wrzucenia pasażerów metra w niecodzienne otoczenie. Tyle, że nie zawsze tego rodzaju kampania reklamowa się udaje. Dwa lata temu Amazon postanowił zareklamować w nowojorskim metrze nowy serial na podstawie opowiadania „Człowiek z Wysokiego Zamku” Phillipa K. Dicka. Wagony zostały więc oklejone symbolami nazistowskich Niemiec i imperialnej Japonii, co wywołało dużą falę protestu ze strony pasażerów, a firma musiała przepraszać za kampanię.

fot. waterwillie/instagram

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Sztokholm. Citybanan otwarty

Komunikacja

Sztokholm. Citybanan otwarty

Artur Bogdanowicz, jd 11 lipca 2017

Poznań: Drożeją mieszkania przy trasie szybkiego tramwaju

Komunikacja

Poznań: Drożeją mieszkania przy trasie szybkiego tramwaju

Roman Czubiński 12 czerwca 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5