Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne kupuje pięć autobusów

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-09-28 15:59
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne kupuje pięć autobusów
fot. Łukasz Faluta, lic. CC BY-SA 3.0
Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne rozpisało przetarg na dostawy trzech solówek i dwóch autobusów przegubowych. Pojazdy przyjadą w przyszłym roku.

Przedmiotem przetargu Szczecińsko-Polickiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego jest zakup pięciu niskopodłogowych autobusów. Zamówienie obejmuje trzy pojazdy maxi o długości 11,5-12 m i dwa pojazdy mega o długości 17,5-18,1 m.

Solówki mają pomieścić co najmniej 80 pasażerów, w tym 29 na miejscach siedzących. W pojeździe powinny znaleźć się trzy pary drzwi dwuskrzydłowych o szerokości 1200 mm. Wymagany jest silnik o mocy min. 205 kW, spełniający normę Euro 6. Dla odmiany minimalną pojemność autobusów przegubowych określono na 130 podróżnych, w tym 35 na miejscach siedzących. Zamawiający oczekuje czterech par drzwi oraz silnika o mocy min. 235 kW. W obu typach pojazdów przewidziano klimatyzację, radioodbiornik, wyświetlacze oraz automatyczne zapowiadanie przystanków.

Postawiono relatywnie wysokie wymagania w zakresie doświadczenia. Udział mogą brać firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowały minimum jedną dostawę obejmującą co najmniej 3 autobusy o długości 12 m (pojedyncze) oraz
minimum jedną dostawę obejmującą co najmniej 2 autobusy o długości 18 m.

Termin składania ofert mija 10 listopada. O wyborze decydują cena (80%), warunki techniczno-eksploatacyjne (15%) oraz gwarancja całopojazdowa (5%). Ocenie podlegać będą pojemność skokowa silnika, zaoferowanie silnika tego samego producenta, co oferowany autobus, zaproponowanie zawieszenia zależne ze stabilizatorem osi, możliwość odzysku energii hamowani (rekuperacja), a także zaoferowanie szyby czołowej trzyczęściowej oraz okien bocznych uchylnych (nie przesuwnych), Na realizację przeznaczono 168 dni.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Solaris pokonał MANa w Szczecinie i Policach

Prawo & Finanse

Solaris pokonał MANa w Szczecinie i Policach

Jakub Dybalski 17 marca 2017

Police ze środkami unijnymi na zakup 15 autobusów

Komunikacja

Police ze środkami unijnymi na zakup 15 autobusów

Redakcja 10 marca 2017

Pięć nowych autobusów dla Szczecina i Polic. Jest przetarg

Prawo & Finanse

Pięć nowych autobusów dla Szczecina i Polic. Jest przetarg

Jakub Dybalski 16 stycznia 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5