Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Szczecin: SPPK z dwiema ofertami na hybrydy

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-10-19 10:44
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Szczecin: SPPK z dwiema ofertami na hybrydy
fot. MAN
Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne otworzyło oferty w przetargu na zakup czterech autobusów hybrydowych, w tym dwóch 12-metrowych i dwóch przegubowych. O zamówienie ubiegają się firmy MAN i EvoBus.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech fabrycznie nowych autobusów hybrydowych. Autobusy o długości 11,5-12,5 mają pomieścić min. 80 osób, w tym 29 na miejscach siedzących. W pojeździe powinny znaleźć się trzy pary drzwi dwuskrzydłowych o szerokości nie mniejszej niż 1200 mm, otwieranych do wewnątrz. Natomiast autobusy przegubowe o długości 17,5-18,1 m mają pomieścić min. 130 pasażerów, w tym co najmniej 35 na miejscach siedzących. W pojeździe powinny znaleźć się cztery pary drzwi.

Autobusy mają być klimatyzowane. Wyposażenie obejmuje kasowniki, tablice informacyjne, instalację głośnomówiącą. Wymagana jest moc silnika zapewniająca odpowiednią dynamikę jazdy, zbiornik paliwa o pojemności dla zasięgu min. 600 km, napęd hybrydowy z magazynowaniem energii elektrycznej. Akumulacja energii może pochodzić z rekuperacji oraz nadmiaru chwilowej mocy silnika wysokoprężnego. W przypadku konieczności doładowywania dostawca pojazdów zobowiązany jest do dostarczenia (do każdego autobusu) urządzeń ładujących akumulatory w trakcie postoju autobusu na terenie zajezdni.

Termin składania ofert minął w piątek 16 października. O zamówienie ubiegają się dwie firmy. MAN proponuje dostawy za 5,998 mln zł brutto i 48 miesięcy gwarancji. Natomiast EvoBus, dostawca Mercedesów, zaoferował 6,764 mln zł brutto i 36 miesięcy gwarancji.

O wyborze zdecydują cena (80%), warunki techniczno-eksploatacyjne (15%) oraz gwarancja całopojazdowa (5%). Pod uwagę będą brane pojemność skokowa silnika, jeden producent silnika i pojazdu, zawieszenie, obsługa serwisowa systemu wykrywania i gaszenia pożaru w komorze silnika, podział szyby czołowej, okna boczne z elementem ruchomym (preferowana uchylna górna część). Na realizację przeznaczono 270 dni.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Szczecin: SPPK kupuje cztery hybrydy

Komunikacja

Szczecin: SPPK kupuje cztery hybrydy

Witold Urbanowicz 08 września 2020

Szczecin zapowiedział kontrakty przewozowe, ale tylko na dwa lata

Prawo & Finanse

Szczecin zapowiedział kontrakty przewozowe, ale tylko na dwa lata

Jakub Dybalski 03 stycznia 2019

SPPK Police decyduje się na MAN-a

Komunikacja

SPPK Police decyduje się na MAN-a

Witold Urbanowicz 28 września 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5