Partner serwisu
Prawo & Finanse

Szczecin ponawia przetarg na przewozy. Mniej kilometrów i tyle samo wozów

Dalej Wstecz
Data publikacji:
25-01-2024
Ostatnia modyfikacja:
24-01-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
Szczecin ponawia przetarg na przewozy. Mniej kilometrów i tyle samo wozów
fot. Szczecinolog, lic. CC BY-SA 3.0
Szczecin po raz kolejny próbuje znaleźć przewoźnika, który obsłuży część kursów autobusowych, w tym także transport na żądanie. Ponowiony przetarg wciąż dotyczy tylko rocznej umowy, na obecny, 2024 rok.

Organizator komunikacji miejskiej w Szczecinie - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego (ZDiTM) ponowił przetarg na przewozy autobusowe w części obsługiwanej obecnie przez PKS Szczecin. Jest to ponowione postępowanie, bowiem w pierwszym wpłynęła tylko jedna oferta, autorstwa wspomnianego PKS-u, warta niecałe 64,362 mln złotych. Przetarg jednak unieważniono z powodu przekroczenia budżetu opiewającego na 55,202 mln złotych.

Do przetargu skierowano obsługę linii 52, 58, 59, 63, 76, 85, 88, 98, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 241, 242, 243, 244 oraz nocnych 521, 522, 523, 525, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 535, 536. Poza nimi przewoźnik obsłuży też autobusowe przewozy na żądanie. ZDiTM określił wielkość pracy przewozowej na niecałe 3,376 mln wozokilometrów. Jednocześnie szczeciński organizator zastrzegł sobie możliwość zwiększania tej wartości do 4,388 mln wozokilometrów.

Przewoźnik będzie świadczył usługi w okresie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 marca 2024 roku i nie dłużej niż do 31 grudnia bieżącego roku. O wyborze najlepszej oferty zdecyduje cena - 60% oraz średni wiek taboru - 40%.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu trzech ostatnich lat zrealizowali minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usług przewozowych w ramach komunikacji miejskiej. Każda z nich miała mieć wartość co najmniej 2 milionów złotych i musiała opiewać na co najmniej 600 tysięcy wozokilometrów bądź też 2 tysiące wozogodzin.

Ponadto zainteresowani realizacją usługi muszą także posiadać lub będą posiadać bazę transportową wraz z niezbędnym wyposażeniem na terenie gmin Szczecin, Dobra, Police bądź Kołbaskowo. Kolejnym warunkiem jest posiadanie ruchomego serwisu technicznego. Ostatnim warunkiem jest posiadanie minimalnej liczby autobusów wymaganej przez zamawiającego.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Szczecin. 35 nowych wiat

Przestrzeń

Szczecin. 35 nowych wiat

Redakcja/inf. pras. 28 kwietnia 2023

Szczecin z umową na kursy ponad 30 linii autobusowych

Prawo & Finanse

Szczecin: Powrót komunikacji z wakacji z kompromisami

Komunikacja

Szczecin wydłuża kursy linii 75

Komunikacja

Szczecin wydłuża kursy linii 75

Jakub Rösler 29 września 2021

Zobacz również:

Szczecin. 35 nowych wiat

Przestrzeń

Szczecin. 35 nowych wiat

Redakcja/inf. pras. 28 kwietnia 2023

Szczecin z umową na kursy ponad 30 linii autobusowych

Prawo & Finanse

Szczecin: Powrót komunikacji z wakacji z kompromisami

Komunikacja

Szczecin wydłuża kursy linii 75

Komunikacja

Szczecin wydłuża kursy linii 75

Jakub Rösler 29 września 2021

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5