Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Szczecin kupuje jednoczłonowe elektrobusy

Dalej Wstecz
Data publikacji:
28-12-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Szczecin kupuje jednoczłonowe elektrobusy
fot. Radosław Drożdżewski (User:Zwiadowca21), Wikimedia commons
Miasto Szczecin rozpisało przetarg na dostawy sześciu autobusów elektrycznych o długości 12 metrów. Na ich dostawy przeznaczono dokładnie rok.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześciu autobusów jednoczłonowych, niskopodłogowych, fabrycznie nowych, zeroemisyjnych, o napędzie elektrycznym. Szczecin wymaga pojazdów o długości 11,8-12,5 m, które pomieszczą min. 75 pasażerów, w tym min. 28 na miejscach siedzących, z czego osiem będzie dostępnych z poziomu niskiej podłogi. Pojazd ma być wyposażony w trzy pary drzwi dwuskrzydłowych, z wejściem na wysokości maks. 340 mm. Przewidziano wentylację, klimatyzację, elektryczne ogrzewanie. Wymagane są okna przesuwne, porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, system informacji pasażerskiej z tablicami LCD i LED, automatyczny system zapowiedzi głosowych, monitoring.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania napędu poprzez zastosowanie jednego lub wielu silników elektrycznych z zastrzeżeniem, że moc uzyskana zagwarantuje pełne funkcjonowanie pojazdu. Wymagany jest system odzyskiwania energii podczas hamowania. Pojemność magazynów energii musi wynosić min. 100 kWh i umożliwiać przejechanie co najmniej 90 km bez doładowywania. Przewidziano ładowanie za pomocą plug-in oraz pantografu na dachu pojazdu. Ładowanie urządzeń magazynu energii stacjonarnym systemem ładowania poprzez plug-in musi pozwolić na osiągnięcie stanu pełnego naładowania baterii w czasie nie dłuższym niż 5 godzin. Dodatkowo montaż na dachu każdego z autobusów zamontowane zostaną panele fotowoltaiczne. Wykonawca musi dostarczyć jedną ładowarkę mobilną (o mocy od 20 do 40 kW).

Termin składania ofert mija 2 lutego. Startować mogą firmy, które w ostatnich trzech latach wykonały co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej dwa autobusy (w ramach jednej lub dwóch umów) elektryczne lub wyposażone w układ napędowy wspomagany silnikiem elektrycznym o długości 12 metrów. Za dostawę autobusów o napędzie elektrycznym, o których mowa powyżej uznaje się także dostawę trolejbusów. O wyborze zdecydują cena (60%), zużycie energii (15%), gwarancja całopojazdowa (15%) oraz pojemność magazynu energii (10%). Na realizację zamówienia przeznaczono 365 dni. Zakup jest dofinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu Gepard.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Mobilność

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Damian Kelman 06 marca 2025

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Komunikacja

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Damian Kelman 11 stycznia 2025

Bielsko-Biała: Znamy oferty w przetargu na 8 autobusów [AKTUALIZACJA]

Komunikacja

Zobacz również:

Pomiechówek z ofertą na elektrobusy od firmy z Hong Kongu

Komunikacja

Pomiechówek z ofertą na elektrobusy od firmy z Hong Kongu

Witold Urbanowicz 28 lipca 2023

Gmina Giżycko kupuje elektrobusy

Komunikacja

Gmina Giżycko kupuje elektrobusy

Witold Urbanowicz 30 maja 2023

Pozostałe z wątku:

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Mobilność

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Damian Kelman 06 marca 2025

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Komunikacja

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Damian Kelman 11 stycznia 2025

Bielsko-Biała: Znamy oferty w przetargu na 8 autobusów [AKTUALIZACJA]

Komunikacja

Zobacz również:

Pomiechówek z ofertą na elektrobusy od firmy z Hong Kongu

Komunikacja

Pomiechówek z ofertą na elektrobusy od firmy z Hong Kongu

Witold Urbanowicz 28 lipca 2023

Gmina Giżycko kupuje elektrobusy

Komunikacja

Gmina Giżycko kupuje elektrobusy

Witold Urbanowicz 30 maja 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij