Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Szczecin kupuje dwukierunkowe tramwaje do samodzielnego złożenia

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-06-24 11:04
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Szczecin kupuje dwukierunkowe tramwaje do samodzielnego złożenia
fot. Szczecinolog, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
Tramwaje Szczecińskie ogłosiły przetarg na dostawę nadwozi, podzespołów i innych elementów niezbędnych dla montażu kolejnych dwóch częściowo niskopodłogowych tramwajów, z opcją na kolejne dwa pojazdy. Tym razem tramwaje mają być dwukierunkowe, co będzie w Szczecinie nowością.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych nadwozi, elementów, podzespołów, wyposażenia, części mechanicznych i elektrycznych niezbędnych do montażu przez Tramwaje Szczecińskie dwóch tramwajów dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych i częściowo niskopodłogowych, a także dostawa niezbędnego specjalistycznego wyposażenia obsługowo – naprawczego i szkolenie pracowników. Przewidziano też opcję w postaci dwóch kolejnych tramwajów. Zamówienie ma zostać dostarczone do zakładu przy ul. Klonowica.

Termin składania ofert mija 31 lipca. O wyborze zdecydują cena (90%), a także okres gwarancji (10%). Minimalny okres gwarancji to 120 miesięcy, a maksymalny – 360 miesięcy.

Tramwaje Szczecińskie zakładają, że umowa zostanie zawarta pod koniec września. Komplet części do montażu pierwszej sztuki tramwaju ma zostać dostarczony w ciągu 180 dni od zawarcia umowy, a drugiej – w ciągu 240 dni. O skorzystaniu z opcji Szczecin może zdecydować do końca 2021 r. Kolejne tramwaje mają zostać dostarczone w ciągu 180 i 240 dni od momentu zawiadomienia o wykorzystaniu opcji.

W budżecie Szczecina zapisano 6 mln zł dla spółki Tramwaje Szczecińskie na zakup dwóch pojazdów. Koszt jednego tramwaju jest szacowany na 4,5 mln zł. Brakującą kwotę ma wyłożyć spółka. Zakup dwukierunkowych tramwajów to w Szczecinie nowość. Mają być przydatne zwłaszcza w czasie remontów, a także do obsługi planowanej trasy na ul. 26 Kwietnia.

Tramwaje Szczecińskie już w przeszłości zamawiały tramwaje do samodzielnego złożenia. Dostawcą podzespołów i elementów jest Modertrans, a efektem – tramwaje Moderus Beta.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5