Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Szczecin bez ofert na autobusy przegubowe

Dalej Wstecz
Autor:

Przemysław Farsewicz

Data publikacji:
2018-01-31 07:59
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Szczecin bez ofert na autobusy przegubowe
fot. Szczecinolog, lic. CC BY-SA 3.0
Szczeciński przewoźnik SPA Klonowica chciał kupić trzy fabrycznie nowe autobusy przegubowe. Na oferty zamawiający czekał do 30 stycznia 2018 r., ale żaden z producentów nie pokusił się o zamówienie.

SPA Klonowica jest jednym z czterech miejskich przewoźników w Szczecinie. Korzysta z ok. stu autobusów. Tym razem przedmiotem zamówienia była dostawa trzech sztuk autobusów przegubowych, niskopodłogowych, fabrycznie nowych, zasilanych olejem napędowym (spełniających normę emisji spalin Euro 6), przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej.

Autobusy miały mieć ok. 18 m długości i mieścić minimum 130 pasażerów, w tym co najmniej 40 na miejscach siedzących (a z tego 10 miejsc ma być dostępnych z poziomu niskiej podłogi). Pojazdy miałyby zostać wyposażone w czworo dwuskrzydłowych drzwi, a naprzeciwko drugich drzwi miałoby się znaleźć miejsce na wózek inwalidzki, dziecięcy lub rower. Nie jest nowością w szczecińskich przetargach, że wśród wymogów dla przedziału pasażerskiego zaznaczono wyznaczone miejsce dla psa przewodnika.

Składanie ofert w przetargu trwało do 30 stycznia 2018 r. Jak poinformował zamawiający, w postępowaniu nikt nie wziął udziału. W związku z tym SPA Klonowica będzie musiała ponowić proces zakupowy.

O wyborze oferty miała decydować przede wszystkim cena (60 proc.). Pozostałe punkty oferenci otrzymać mieli za skrócenie terminu dostawy (5 proc.) i warunki techniczno-eksploatacyjne (35 proc.). W tym pierwszym przypadku maksymalną ilość punktów otrzymają ci, którzy zadeklarują dostawę w ciągu 150–200 dni od daty udzielenia zamówienia. W tym drugim będą się liczyć w równym stopniu dwa podkryteria: jak najniższe zużycie paliwa według testu SORT2 oraz większa niż wymagana całkowita liczba miejsc w autobusach (maksymalna liczba punktów za 136 lub więcej miejsc).

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Szczecin. SPA „Klonowica” kupuje trzy autobusy przegubowe

Prawo & Finanse

Szczecin. SPA „Klonowica” kupuje trzy autobusy przegubowe

Jakub Dybalski 20 grudnia 2017

Szczecin: Kierowcy i motorniczowie z podwyżkami. Spór zażegnany

Prawo & Finanse

Szczecin: Kierowcy i motorniczowie z podwyżkami. Spór zażegnany

inf. prasowa 07 czerwca 2017

Szczecin ze zwrotem środków za inwestycje komunikacyjne

Prawo & Finanse

Szczecin ze zwrotem środków za inwestycje komunikacyjne

Redakcja 28 grudnia 2015

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5