Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Szamotuły szukają wykonawcy systemu komunikacji miejsko-gminnej

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Rösler

Data publikacji:
2021-10-13 11:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Szamotuły szukają wykonawcy systemu komunikacji miejsko-gminnej
fot. ReVir23, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikime
Szamotuły szukają wykonawcy, który zapewni obsługę komunikacji w mieście i gminie Szamotuły. Zamawiający chce udzielić zamówienia na 14 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. Kontrakt obejmie obsługę 3 linii autobusowych, do których obsługi miasto i gmina wymagają minimum 4 pojazdów. Szamotuły wyceniły koszt usługi na 775,6 tysiąca złotych. Oferty można składać do 15 października tego roku.

Szamotuły szukają operatora komunikacji miejsko-gminnej. Zamawiając chce powierzyć to zadanie na 14 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, choć Urząd nie sprecyzował kiedy dokładnie umowa zostanie zawarta. Na pewno stanie się to jeszcze w tym roku, co wynika chociażby z nazwy samego zamówienia, mówiącego o komunikacji w 2021, jak i 2022 roku.

Oferenci muszą przygotować minimum 4 autobusy, które mają obsługiwać 3 linie komunikacyjne. Są one oznaczone numerami 1, 2 i 3, Do obsługi linii 1 i 3 zamawiający wymaga minimum jednego autobusu, natomiast linia nr. 2 musi być obsługiwana minimum dwoma autobusami. Pojazdy przeznaczone na linie numer 1 i 3 muszą zabierać minimum 20 osób na miejscach siedzących, a także muszą być wyprodukowane po 2006 roku. Dwa pojazdy do realizacji połączeń w ramach “dwójki” muszą zabierać na pokład minimum 24 osoby na miejscach siedzących, a także minimum 30 osób na miejscach stojących. Autobusy także muszą być wyprodukowane po 2006 roku, nie mogą być dłuższe niż 10 metrów, a także muszą być niskopodłogowe i wyposażone w drzwi automatyczne, sterowane przez kierowcę.

Zamawiający wymaga, by w każdym autobusie była zapewniona możliwość sprzedaży biletów przez kierowcę, a pojazdy muszą być także wyposażone w informacje o cenach biletów, czy trasie kursowania. Każdy z autobusów musi być wyraźnie oznaczony napisem “Komunikacja Miejska Miasto i Gmina Szamotuły” z boku i przodu pojazdu. Forma tego oznaczenia jest dowolna, może to być zarówno napis w formie naklejki, jak i informacje wyświetlane na tablicy świetlnej.

Oferty w przetargu można składać do 15 października tego roku, a startować mogą podmioty, które w przeciągu ostatnich 3 lat zrealizowały usługę transportu drogowego o wartości minimum 100 tysięcy złotych. O wyborze zdecydują cena, czas podstawienia pojazdu zastępczego, a także termin płatności faktury. Zamawiający zarezerwował na realizację zadania 775,6 tysiąca złotych.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Bytom. Tramwaje wracają na ul. Katowicką

Komunikacja

Bytom. Tramwaje wracają na ul. Katowicką

inf. pras. 24 września 2019

Warszawa wyda więcej na komunikację w 2019 r.

Prawo & Finanse

Warszawa wyda więcej na komunikację w 2019 r.

Jakub Dybalski 16 listopada 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5