Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Suwałki z częściowymi ofertami na 15 autobusów CNG

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-01-08 17:10
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Suwałki z częściowymi ofertami na 15 autobusów CNG
fot. Jacek JackiewiczAutobus CNG we flocie PKM Tychach
Miasto Suwałki otworzyło oferty w przetargu na dostawę 15 autobusów miejskich różnych długości. O zamówienie ubiegają się trzy firmy, choć zamawiający nie może być w pełni zadowolony z wyników.

Zamówienie jest podzielone na części, w zależności od długości autobusów, które mają zostać kupione. Pierwsza część dotyczy trzech autobusów midi, druga to 11 autobusów standardowej długości, czyli maxi, trzecia część to zakup jednego przegubowego autobusu (mega).

Autobusy midi mają mieć długość 9,5-10,9 m i mieścić 68 pasażerów, z czego 30 proc. na miejscach siedzących. Autobus powinien być całkowicie niskopodłogowy i posiadać dwoje (2+2) lub troje (2+2+2) drzwi. Autobusy maxi mają mieścić minimum 85 pasażerów i również 30 proc. na miejscach siedzących, mają być całkowicie niskopodłogowe z trojgiem drzwi w układzie 2+2+2. Autobus mega ma z kolei przewozić minimum 140 pasażerów i również 30 proc. na miejscach siedzących. Powinien mieć troje drzwi w układzie 2+2+2.

Dzisiaj (8 stycznia) minął termin składania ofert. W sumie zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 22,65 mln zł brutto, w tym 3,893 mln zł brutto na pojazdy midi, 16,913 mln zł brutto na autobusy maxi oraz 1,845 mln zł brutto na pojazd maxi.

W części dot. pojazdów midi nie wpłynęła żadna oferta. O dostawy pojazdów maxi ubiegają się trzy firmy – MAN z kwotą 15,411 mln zł brutto, Autosan z kwotą 14,369 mln zł brutto oraz Solaris z kwotą 14,883 mln zł brutto. Pojazd klasy mega jest gotów dostarczyć wyłącznie Solaris, który wycenił zamówienie na 1,784 mln zł brutto.

O wyborze zdecydują cena (60%), gwarancja całopojazdowa (15%), konstrukcja zderzaków i poszycia bocznego dolnego (11%), zużycie energii (14%). Zwycięzca przetargu będzie musiał dostarczyć autobusy w terminie od 15 listopada do 20 grudnia 2020 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5