Gmina Strzegom rozpisała przetarg na zakup pięciu autobusów z podziałem na trzy części. Wpłynęły w sumie trzy oferty. Przetarg jest możliwy dzięki środkom z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
Przedmiotem przetargu jest dostawa pięciu autobusów. Zamówienie jest podzielone na trzy części. Pierwsza obejmuje dostawy dwóch autobusów podmiejskich z min. 45 miejscami siedzącymi i 10 stojącymi. Maksymalną długość określono na 13,5 m, dopuszczalny układ drzwi 1-2-0 lub 2-2-0, wymagany jest silnik o mocy min. 210 kW, pojazd ma być częściowo niskopodłogowy i umożliwiać wjazd osoby na wózku, wymagane są klimatyzacja, monitoring i system informacji pasażerskiej
Przedmiotem drugiej części są dostawy dwóch autobusów podmiejskich z min. 35 miejscami siedzącymi i 10 stojącymi. Maksymalną długość określono na 11 m, dopuszczalny układ drzwi 1-2-0 lub 2-2-0, wymagany jest silnik o mocy min. 180 kW, pojazd ma być częściowo niskopodłogowy i umożliwiać wjazd osoby na wózku, wymagane są klimatyzacja, monitoring i system informacji pasażerskiej.
Trzecia część zakłada dostawę jednego pojazdu miejskiego z min. 16 miejscami siedzącymi i 10 stojącymi. Maksymalną długość określono na 8 m, oczekiwane są dwie pary drzwi, z czego przynajmniej jedne dwuskrzydłowe, wymagany jest silnik o mocy min. 125 kW, pojazd ma być częściowo niskopodłogowy i umożliwiać wjazd osoby na wózku, wymagane są klimatyzacja, monitoring i system informacji pasażerskiej.
Minął właśnie termin składania ofert. Wystartowały trzy firmy. MMI Zbyszewo wyceniło część III na 643,3 tys. zł. ABP Bus&Coach wyceniło część I na 2,015 mln zł brutto, a część II na 1,924 mln zł brutto. SOR Libchavy wyceniło część I na 943,2 tys. zł brutto, a część II na 918,6 tys. zł brutto. W sumie zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 3,6 mln zł „z możliwością dołożenia środków finansowych.”.
W każdej części o wyborze zdecydują cena (60%), gwarancja na pojazd (10%), gwarancja na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu podwozia i nadwozia (10%), gwarancja na powłoki lakiernicze (10%), parametry techniczne (10%). Na dostawy przeznaczono pięć miesięcy. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego. Zamawiający zamierza powierzyć użytkowanie autobusów operatorowi publicznego transportu zbiorowego wyłonionemu w drodze zapytania ofertowego.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.