Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

SKM Trójmiasto z ofertami na monitoring, informację pasażerską i Gdynię Główną

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-07-31 14:10
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

SKM Trójmiasto z ofertami na monitoring, informację pasażerską i Gdynię Główną
mat. SKM Trójmiasto
Spółka PKP SKM Trójmiasto otworzyła oferty w powtórzonym sporym przetargu na rozbudowę i zintegrowanie systemów monitorowania bezpieczeństwa oraz zarządzania informacją pasażerską na całej linii 250. Zakres prac obejmuje także modernizację peronów i infrastruktury torowej Gdyni Głównej. Wyremontowany i przebudowany zostanie także tzw. dworzec podmiejski w Gdyni z poszanowaniem jego zabytkowego charakteru.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja – w formule projektuj i buduj – zintegrowanego systemu monitorowania bezpieczeństwa oraz zarządzania informacją na linii kolejowej nr 250, a także modernizacją budynku dworca podmiejskiego w Gdyni oraz peronu SKM na stacji Gdynia Główna.

To już kolejne postępowanie na wykonanie prac. Pierwszy przetarg ogłoszono w kwietniu 2018 r., a następny – po roku. Postępowania zakończyły się jednak fiaskiem z uwagi na znaczne przekroczenie budżetu. O zakresie prac pisaliśmy szczegółowo tutaj.

W piątek 31 lipca minął termin składania ofert. Wystartowały dwie firmy. Konsorcjum T4B (Warszawa) i Maxto Technology (Modliczka) zaproponowało 62,631 mln zł, 11 lat gwarancji na system integrujący PSIM i 34 dni całodobowych zamknięć torowych. Konsorcjum Poleko Budownictwo (Gdańsk) i Sprint (Olsztyn) oferuje 65,313 mln zł, 11 lat gwarancji i 34 dni całodobowych zamknięć torowych.

Budżet określony jest na 59,409 mln zł brutto. Tym razem więc do ofert brakuje niewiele. Jeśli SKM zdecyduje się zwiększyć środki, o wyborze zdecydują cena (90%), czas zamknięć torowych całodobowych (5%) oraz długość gwarancji jakości i rękojmi za wady systemu integrującego PSIM (5%).

Wykonawca ma dostarczyć dokumentację projektową wraz z pozwoleniami na budowę w terminie do 14 miesięcy od zawarcia umowy. Całe zamówienie ma zostać zrealizowane natomiast do końca października 2022 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Pomorskie: Od lipca na kolei Taryfa Pomorska

Komunikacja

Pomorskie: Od lipca na kolei Taryfa Pomorska

Redakcja 29 czerwca 2020

Rezerwacje w pociągach regionalnych na Pomorzu?

Komunikacja

Rezerwacje w pociągach regionalnych na Pomorzu?

Michał Szymajda 21 maja 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5