Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Siemens rozwija autonomiczne metro na Tajwanie

Dalej Wstecz
Autor:

jd/inf. pras.

Data publikacji:
2018-07-17 12:20
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Siemens rozwija autonomiczne metro na Tajwanie
fot. Adlersson, lic. CC BY-SA 4.0
Konsorcjum Siemens, Hyundai Rotem oraz BES Engineering dostarczą gotowe rozwiązania mechaniczne i elektryczne dla Zielonej Linii metra w mieście Taoyuan na Tajwanie. W ramach kontraktu metro zostanie wyposażone w system sterowania pociągiem Trainguard MT (CBTC), napędy trakcyjne dla pociągów oraz zasilanie prądem stałym. System sygnalizacyjny metra będzie bezobsługowy na poziomie GoA4, czyli pełnej automatyzacji.

– Nasz system CBTC pozwala na zoptymalizowanie przepustowości sieci. Odstępy miedzy pociągami zostaną skrócone do mniej niż 90 sekund, dzięki systemowi ruchomych bloków, który zapewnia bezpieczne kursowanie pociągów oparte na dwukierunkowej komunikacji radiowej. To pozwoli przewoźnikowi na zmaksymalizowanie liczby kursujących pociągów na trasie i tym samym zwiększeniu liczby przewożonych pasażerów – powiedział Michael Peter, szef Siemens Mobility Division.

– Zielona Linia metra to pionierski projekt, związany z infrastrukturą kolejową w Taoyuan City. Budowa odcinków napowietrznych rozpocznie się w październiku tego roku. Rozbudowa sieci szybkiej kolejki miejskiej sprawi, że Taoyuan stanie się dynamicznie rozwijającym się miastem o znaczeniu międzynarodowym – powiedział Chen Wen De, dyrektor generalny Szybkiej Kolei Miejskiej.

Po ukończeniu prac Zielona Linia metra w Taoyuan będzie miała 27,8 kilometrów długości oraz 21 stacji. Około 12,5 kilometra trasy będzie przebiegało pod ziemią, a około 15,3 km będzie nadziemna.

Zielona Linia połączy Taoyuan z przyszłym lotniskiem miejskim Aerotropolis oraz międzynarodowym lotniskiem dzięki linii TTY Airport Line. Planuje się również przedłużenie linii do Daxi oraz budowę trzech stacji na tej relacji oraz pociągnięcie torów do Chungli i budowę siedmiu przystanków na nowym odcinku.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wielki test w metrze: Na I linii 42 pociągi zamiast 36

Komunikacja

Wielki test w metrze: Na I linii 42 pociągi zamiast 36

Witold Urbanowicz 25 czerwca 2018

Metro między Kopenhagą a Malmo wychodzi ze sfery marzeń

Komunikacja

Metro między Kopenhagą a Malmo wychodzi ze sfery marzeń

Leonard Dolecki 24 czerwca 2018

Autobusy z Marek do metra  nawet co pięć minut

Komunikacja

Autobusy z Marek do metra nawet co pięć minut

jd/inf. pras. 13 kwietnia 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5