Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Rzeszów rozbuduje system informacji pasażerskiej

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2015-04-29 13:07
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Rzeszów rozbuduje system informacji pasażerskiej
fot. FilMys, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
Firma Assesco Poland rozbuduje system informacji pasażerskiej w Rzeszowie. Pojawi się w sumie 89 nowych tablic. Przetarg toczył się od 2013 r.

Rzeszów rozstrzygnął przetarg na rozbudowę systemu ITS. Jedyną ofertę złożyła firma Assesco Poland z siedzibą w Rzeszowie. Zaoferowała ona kwotę 8,6 mln zł (z VAT). Firma będzie musiała zrealizować zamówienie do końca roku.

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu informacji pasażerskiej. Zainstalowanych zostanie 89 nowych tablic informacyjnych wraz z kamerami monitoringu. Ponadto pojawi się dziewięć tzw. e-kiosków z funkcją automatycznej sprzedaży biletów i doładowań kart elektronicznych.

Pierwotny przetarg został ogłoszony w grudniu 2013 r. z terminem realizacji do końca października 2014 r. Początkowo obejmował 60 nowych tablic oraz 50 e-kiosków. Wartość zamówienia, bez realizacji zadań uzupełniających, szacowano na 9,8 mln zł netto. Wybrano procedurę ograniczoną, z ograniczeniem liczby dopuszczonych do udziału w przetargu wykonawców do 20. O wyborze miała zdecydować najniższa cena. Zakres zamówienia zmieniono w sierpniu 2014 r. z terminem realizacji do 29 maja 2015 r.

Rzeszowski Inteligentny System Transportowy obejmuje m.in. priorytety na skrzyżowaniach. Rzeszów zakupił już 75 tablic informacyjnych, 29 biletomatów stacjonarnych oraz 80 mobilnych. Tablice działają od kilku dni. Biletomaty są w trakcie montażu.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Gdańsk rozwija informację pasażerską dzięki Tristarowi

Komunikacja

Gdańsk rozwija informację pasażerską dzięki Tristarowi

Witold Urbanowicz 06 maja 2015

PKP PLK przejmie obsługę systemu informacji na warszawskich dworcach

Prawo & Finanse

PKP PLK przejmie obsługę systemu informacji na warszawskich dworcach

Witold Urbanowicz 28 czerwca 2013

Ponad 450 tys. zł kary dla PLK za system (dez)informacji pasażerskiej

Prawo & Finanse

Ponad 450 tys. zł kary dla PLK za system (dez)informacji pasażerskiej

Witold Urbanowicz 21 czerwca 2013

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5