Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Rybnik: Przetarg na obsługę z wykorzystaniem 23 autobusów gazowych i elektrycznych

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-06-16 14:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Rybnik: Przetarg na obsługę z wykorzystaniem 23 autobusów gazowych i  elektrycznych
Fot. Kasper Fiszer
Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku rozpisał przetarg na dziesięcioletnią obsługę komunikacyjną z wykorzystaniem co najmniej 23 ekologicznych autobusów – CNG, LNG lub elektrycznych. Wartość zamówienia szacowana jest na 112,6 mln zł.

Przedmiotem zamówienia jest obsługa przewozów w transporcie zbiorowym dwudziestoma trzema fabrycznie nowymi autobusami na liniach organizowanych przez Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku. Wartość zamówienia szacowana jest na 112,6 mln zł. Usługa obejmuje lata 2022-2031. Szacowana maksymalna wielkość pracy przewozowej w tym dziesięcioletnim okresie to 15,210 mln wzkm. Wielkość ta może ulec zmianie o +10% w okresie jednego roku, jednak nie więcej niż o 20% w ciągu całej umowy.

Wymagany tabor to minimum dwa autobusy midi o napędzie elektrycznym, pięć autobusów klasy midi zasilanych gazem ziemnym (CNG lub LNG) lub o napędzie elektrycznym, 11 autobusów klasy maxi zasilanych gazem ziemnym (CNG lub LNG) lub o napędzie elektrycznym oraz pięć autobusów klasy mega zasilanych gazem ziemnym (CNG lub LNG) lub o napędzie elektrycznym.

Termin składania ofert mija 22 lipca. Startować mogą firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat realizowały przez 12 miesięcy co najmniej jedną usługę przewozową o łącznej wielkości pracy eksploatacyjnej nie mniejszej niż 700 tys. wzkm przy wykorzystaniu min. 10 autobusów. Kryteria wyboru to cena (60%), ekologia (34,5%), data wprowadzenia do ruchu (2,5%), pojazd rezerwowe maxi (3%). W kryterium ekologii punktowane będą zaoferowanie autobusów maxi lub mega o napędzie gazowym, wyposażonych w układ rekuperacji wspomagający zasilanie urządzeń elektronicznych i elektrycznych zamontowanych w pojeździe oraz wspomagający jazdę pojazdu za pomocą siły kinetycznej oraz w szczególności autobusów midi, maxi lub mega o napędzie elektrycznym.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5