Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Radom kupuje dziesięć autobusów elektrycznych i ładowarki

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2019-02-14 12:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Radom kupuje dziesięć autobusów elektrycznych i ładowarki
fot. MZ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu rozpisał przetarg na dziesięć autobusów elektrycznych, wraz z dwiema szybkimi ładowarkami miejskimi i ładowarkami zajezdniowymi. Na oferty czekają tam do 22 marca.

Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim dziesięć 12 metrowych autobusów elektrycznych. Zamawiający nie opublikował jeszcze specyfikacji zamówienia, ale wiadomo, że autobusy będą ładowane zarówno metoda plug–in jak i pantografem.

Drugim elementem zamówienia jest dostawa stosownej infrastruktury do ładowania. W Radomiu życzą sobie dwóch szybkich ładowarek pantografowych, każda o mocy 300 kW, zlokalizowanych na pętlach Os. Południe, przy ulicy Sycyńskiej oraz Os. Gołębiów, przy ul. Andersa. Poza tym zwycięzca przetargu będzie musiał dostarczyć dziesięć stanowisk wolnego ładowania na zajezdni. Chodzi o cztery ładowarki dwustanowiskowe (2x40 kW) i dwie jednostanowiskowe (40 kW).

Co istotne zamawiającym w radomskim przetargu jest MZDiK, a nie tamtejsze MPK. Zamówienie jest elementem większego programu „Rozwój infrastruktury w zakresie zrównoważonej mobilności miejskiej na terenie Gminy Miasta Radomia oraz Powiatu Radomskiego”, współfinansowanego z funduszy unijnych.

W przetargu decydować będzie przede wszystkim cena (60 proc. wagi oceny ofert), pozostałe punkty będzie można zdobyć za kryteria techniczne (35 proc.) i za zużycie energii elektrycznej (5 proc.).

W przetargu mogą startować producenci, którzy dysponują sumą 5 mln zł, lub mają zdolność kredytową w tej wysokości, a także mają ubezpieczenie od czynności związanych z przetargiem na sumę 5 mln zl. Producenci muszą się legitymować doświadczeniem w postaci dostawy lub dostaw w sumie 10 elektrobusów MAXI, a także dostawą przynajmniej jednej ładowarki zajezdniowej o mocy minimum 30 kW i jednej szybkiej ładowarki pantografowej o mocy minimum 250 kW. Wszystko w ciągu ostatnich trzech lat.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Michalczewski będzie wozić mieszkańców Radomia

Komunikacja

Michalczewski będzie wozić mieszkańców Radomia

Witold Urbanowicz 14 listopada 2017

Radom rozpisał przetarg na obsługę linii po Michalczewskim

Prawo & Finanse

Radom rozpisał przetarg na obsługę linii po Michalczewskim

Jakub Dybalski 14 sierpnia 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5