Partnerzy serwisu:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Radom chce wyleasingować pięć przegubowców

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2022-05-06 12:20
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Radom chce wyleasingować pięć przegubowców
fot. MPK Radom
MPK Radom chce wyleasingować pięć autobusów przegubowych na olej napędowy. Pojazdy miałyby pojawić do końca roku. Okres leasingu ustalono na 10 lat.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego pięć nowych autobusów miejskich klasy mega, zasilanych olejem napędowym. Długość pojazdu określono na 18000 mm (+/- 2%). Autobus ma pomieścić min. 145 pasażerów, z czego 35-40 na miejscach siedzących. Wymagany układ drzwi 2-2-2-2. Drzwi mają otwierać się do wewnątrz.

Autobusy mają być w pełni niskopodłogowe. W środku powinny znaleźć się minimum dwa stanowiska na wózek dziecięcy lub dla inwalidzki. W pojeździe powinna być odpowiednia liczba uchwytów – w zasięgu ręki każdego pasażera powinny znajdować się co najmniej dwie poręcze lub uchwyty . Wymagane są żółte poręcze. Wyposażenie obejmuje porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, klimatyzację, okna przesuwne bądź uchylne, wyświetlacze, nagłośnienie, automatycznie zapowiedzi, monitoring, kamery zewnętrzne, system zliczania pasażerów.

Wymagany jest silnik o mocy min. 220 kW. Pojazd powinien posiadać układ oszczędzania energii. Zamawiający preferuje się napęd hybrydowy (pojazd posiada funkcję rekuperacji energii, napęd wspomagany przez silnik elektryczny o mocy min.10 kW).

Termin składania ofert mija 6 czerwca. Startować mogą firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowały co najmniej jedną dostawę min. pięciu autobusów zasilanych olejem napędowym. O wyborze zdecydują cena (60%), kryteria techniczne (30%) oraz marża (10%). Pod uwagę brane będą materiał elementów konstrukcyjnych szkieletu nadwozia, kratownicy i podwozia, materiał konstrukcyjny poszycia zewnętrznego nadwozia, pojemność silnika, spełnienie wymogów homologacji w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej oraz w zakresie ochrony osób przebywających w kabinie, gwarancja całopojazdowa.

Zamówienie ma zostać zrealizowane do 30 grudnia 2022 r. Przewidziano 120 rat leasingowych.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5