Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Przemyśl kupuje 15 autobusów i wyposażenie dla 40 pojazdów

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
22-08-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Przemyśl kupuje 15 autobusów i wyposażenie dla 40 pojazdów
fot. Aktron, CC BY-SA 3.0 Wikimedia Commons
W Przemyślu rozpisano przetarg na dostawę 15 fabrycznie nowych autobusów miejskich, w tym dwóch na gaz, a także wyposażenie wszystkich jeżdżących po tym mieście autobusów, łącznie ze starymi jelczami, w monitoring i system informacji pasażerskiej.

Przedmiotem zamówienia jest 15 fabrycznie nowych autobusów klasy MAXI, czyli o długości ok. 12 metrów. Za autobus fabrycznie nowy uznaje się autobus wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ustalonym umową terminem odbioru.

Dodatkowo przewiduje się wyposażenie autobusów w system informacji pasażerskiej i monitoringu wizyjnego zarówno w nowych autobusach, jak i w 25 autobusach już eksploatowanych (Otokar Vectio 250LE – 12 autobusów, Solaris Urbino 10 – 2 autobusy, Solaris Urbino 12 CNG – 1 autobus, Jelcz PR 110 – 6 autobusów, Jelcz PR 120M – 1 autobus, Jelcz PR 120M/G – 3 autobusy).

Zamówienie jest podzielone na trzy części. Pierwsza dotyczy 13 autobusów o standardowym napędzie. Druga to dwa autobusy CNG. W obu przypadkach cena to 60 proc. wagi oceny ofert, warunki techniczne to 25 proc., a gwarancja – 15 proc. W obu częściach chodzi o fabrycznie nowe, niskopodłogowe autobusy dla komunikacji miejskiej.

Trzecia część to wspomniane wyposażenie 40 pojazdów w systemy monitoringu i informacji pasażerskiej. Wyposażenie obejmuje system informacji pasażerskiej, kasowniki, system monitoringu wizyjnego, system zliczania pasażerów w dwóch autobusach oraz system zajezdniowy, czyli oprogramowanie dyspozytorskie i wyposażenie dodatkowe. Cena to 60 proc. wagi w ocenie ofert w tej części, kryteria techniczne i gwarancję na całość wyposażenia określono na po 20 proc.

W Przemyślu nie określili póki co sumy, jaką chcą wydać na zamówienie, ale orientacyjną skalę pokazują wymogi finansowe wobec oferentów. W pierwszej części to posiadanie środków finansowych w wysokości 8 mln zł i ubezpieczenie na sumę 5 mln zł. W drugiej to posiadanie 1,5 mln zł i ubezpieczenie na poziomie 1 mln zł. W trzeciej części oferenci muszą się legitymować posiadaniem 1 mln zł i ubezpieczeniem równym połowie tej sumy.

Od oferentów wymagane jest też stosunkowo niewielkie doświadczenie. Chodzi o dostawy w ciągu trzech ostatnich lat minimum dwóch autobusów MAXI (część 1.), jednego autobusu CNG (część 2.) oraz 10 zestawów wyposażenia autobusu podobnych do tych będących przedmiotem zamówienia (część 3.).

Na oferty czekają w Przemyślu do 3 października. Zakup autobusów i sprzętu ma być współfinansowana z funduszy unijnych i zamawiający zastrzega możliwość wycofania się z zamówienia, jeśli nie otrzyma dofinansowania.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Mobilność

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Damian Kelman 06 marca 2025

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Komunikacja

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Damian Kelman 11 stycznia 2025

Bielsko-Biała: Znamy oferty w przetargu na 8 autobusów [AKTUALIZACJA]

Komunikacja

Zobacz również:

Przemyśl wchodzi na “elektryczną drogę”

Komunikacja

Przemyśl wchodzi na “elektryczną drogę”

Jakub Rösler 22 listopada 2023

Przemyśl będzie miał pierwsze elektrobusy

Komunikacja

Przemyśl będzie miał pierwsze elektrobusy

Jakub Rösler 26 października 2023

Przemyśl na razie bez nowych autobusów CNG

Komunikacja

Przemyśl na razie bez nowych autobusów CNG

Witold Urbanowicz 19 września 2023

Pozostałe z wątku:

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Mobilność

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Damian Kelman 06 marca 2025

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Komunikacja

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Damian Kelman 11 stycznia 2025

Bielsko-Biała: Znamy oferty w przetargu na 8 autobusów [AKTUALIZACJA]

Komunikacja

Zobacz również:

Przemyśl wchodzi na “elektryczną drogę”

Komunikacja

Przemyśl wchodzi na “elektryczną drogę”

Jakub Rösler 22 listopada 2023

Przemyśl będzie miał pierwsze elektrobusy

Komunikacja

Przemyśl będzie miał pierwsze elektrobusy

Jakub Rösler 26 października 2023

Przemyśl na razie bez nowych autobusów CNG

Komunikacja

Przemyśl na razie bez nowych autobusów CNG

Witold Urbanowicz 19 września 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij