Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Poznań: Brak chętnych ws. tramwajów Siemens Combino. Drugie podejście do brneńskich Tatr

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
15-07-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Poznań: Brak chętnych ws. tramwajów Siemens Combino. Drugie podejście do brneńskich Tatr
fot. MJ
Fiaskiem kończy się przetarg na naprawę główną tramwajów Siemens Combino, eksploatowanych od 2003 r. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Jednocześnie MPK Poznań unieważniło postępowanie na naprawę główną dwóch wagonów Tatra RT6N1 z Brna do standardu RT6 MF 06 AC. Oferta złożona przez Modertrans przewyższała budżet.

Przedmiotem przetargu była naprawa główna tramwajów Siemens Combino Advanced. To w pełni niskopodłogowe pojazdy o długości 29,4 m, z wejściem na wysokości ok. 300 mm i 60 miejscami siedzącymi. Zgodnie z warunkami technicznymi tramwaje te kwalifikują się do naprawy głównej po 16 latach eksploatacji lub 1 280 000 km przebiegu. Celem naprawy głównej jest „odtworzenie kondycji technicznej i walorów eksploatacyjnych tramwajów do poziomu równoważnego tramwajom nowym”. Więcej o zakresie pisaliśmy tutaj.

Termin składania ofert minął 10 lipca. W postępowaniu nie wpłynęła jednak żadna oferta. MPK Poznań zamierzało przeznaczyć na naprawy 46,440 mln zł brutto. Na realizację prac przeznaczono 48 miesięcy.

Drugi przetarg dotyczył modernizacji tramwajów niskopodłogowych Tatra do standardu RT6 MF 06 AC. Naprawie głównej poddane zostaną wagony o numerach tab. 399 (nr fab. 180147) i 400 (nr fab. 180148) – to wagony, które do 2018 r. były eksploatowane przez Brno. W postępowaniu 22 czerwca jedyną ofertę złożył Modertrans, który jest gotów wykonać prace za ok. 6,814 mln zł brutto. To więcej, niż oczekiwał zamawiający, który wycenił roboty na 6,150 mln zł brutto. W tej sytuacji, choć zabrakło niewiele, postępowanie zostało unieważnione.

Zamawiający rozpisał właśnie nowy przetarg. Termin składania ofert mija 18 sierpnia. Czas realizacji ustalono na sześć miesięcy.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

MPK Poznań. Nowe Gammy wracają na tory

Komunikacja

MPK Poznań. Nowe Gammy wracają na tory

Redakcja/inf. pras. 05 czerwca 2025

MPK Poznań: W tym roku debiut “Holendra”

Komunikacja

Poznań: deficyt kierowców i motorniczych mimo różnorodności

Komunikacja

MPK Poznań rozstrzyga przetarg na autobusy spalinowe

Komunikacja

Poznań, Kraków i Wrocław ze środkami z KPO na tramwaje

Prawo & Finanse

Zobacz również:

MPK Poznań. Nowe Gammy wracają na tory

Komunikacja

MPK Poznań. Nowe Gammy wracają na tory

Redakcja/inf. pras. 05 czerwca 2025

MPK Poznań: W tym roku debiut “Holendra”

Komunikacja

Poznań: deficyt kierowców i motorniczych mimo różnorodności

Komunikacja

MPK Poznań rozstrzyga przetarg na autobusy spalinowe

Komunikacja

Poznań, Kraków i Wrocław ze środkami z KPO na tramwaje

Prawo & Finanse

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij