Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Poznań bez zaskoczeń. Tylko Modertrans chce dostarczyć tramwaje

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
18-11-2015
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Poznań bez zaskoczeń. Tylko Modertrans chce dostarczyć tramwaje
fot. Martyn Janduła
MPK w Poznaniu otworzyło oferty w przetargu na dostawę dwudziestu częściowo niskopodłogowych tramwajów. Zgodnie z przewidywaniami jedyną ofertę złożył Modertrans. Mieści się ona idealnie w założonym kosztorysie.

Ogłoszony przez MPK Poznań przetarg obejmuje dostawę 20 częściowo niskopodłogowych wozów jednokierunkowych, z opcją na zwiększenie zamówienia o kolejne dziesięć pojazdów. W skład przyszłego kontraktu wchodzi również pakiet gwarancyjny. To jedno z pierwszych zamówień z nowej perspektywy unijnej.

Dzisiaj minął termin składania ofert. Jak poinformowało MPK, jedyną ofertę złożył poznański Modertrans, który jest spółką-córką przewoźnika. Wykonawca określił cenę na 135 685 tys. zł brutto, z czego wyposażenie zajezdni stanowi 369 tys. zł. Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę tylko nieznacznie większą – 136 530 tys. zł brutto. Przed rozstrzygnięciem postępowania komisja przetargowa musi zbadać ofertę pod kątem formalnym.

Długość tramwajów określono na 28-32 m, a szerokość na 2,35-2,4 m. Zamawiający wymagał minimum 20% niskiej podłogi. Pojemność tramwaju musi wynosić co najmniej 200 miejsc, przy czym wymaganych jest min. 30 siedzeń stałych oraz dziewięć miejsc rozkładanych. Tramwaj musi być wyposażony w układ ogrzewania, wentylacji wymuszonej (mechanicznej) i klimatyzacji, a także rampę dla niepełnosprawnych. Nowością są sześć portów USB do ładowania telefonów i urządzeń mobilnych (po dwa w każdym członie), system liczenia pasażerów, a także wyznaczone miejsce do bezpiecznego przewozu rowerów z pasami mocującymi i uchwytami.

Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Przestrzeń

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Witold Urbanowicz / Jakub Rösler 30 czerwca 2023

Poznań. Prawoskręt z Towarowej na Święty Marcin prawie gotowy

Komunikacja

Poznań. Tramwaje wrócą na Św. Marcin do połowy roku?

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Redakcja/inf. pras. 24 października 2022

Zobacz również:

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Przestrzeń

Poznań rozstrzyga przetarg na nowe tramwaje

Witold Urbanowicz / Jakub Rösler 30 czerwca 2023

Poznań. Prawoskręt z Towarowej na Święty Marcin prawie gotowy

Komunikacja

Poznań. Tramwaje wrócą na Św. Marcin do połowy roku?

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Komunikacja

Poznań. Trasa Kórnicka już bez części sieci trakcyjnej i szyn

Redakcja/inf. pras. 24 października 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5