Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Plus Bus: 5,3 mln pasażerów w 11 lat

Dalej Wstecz
Autor:

Martyn Janduła

Data publikacji:
2016-03-02 12:24
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Plus Bus: 5,3 mln pasażerów w 11 lat
fot. Plus Bus
Plus Bus to podlaski przewoźnik autokarowy, który jeździ na pięciu trasach po Polsce. Większość z nich są to połączenia z Białegostoku. Firma działa już od 11 lat na rynku autobusowym i jak twierdzi, konkurencji ze strony kolei się nie boi. Na swoim koncie ma już 5,3 mln przewiezionych pasażerów.

Od listopada 2004 roku na trasach z Białegostoku jeździ Plus Bus. Wcześniej – przed rebrandingiem – znany był raczej jako Podlasie-Express. To lokalny, podlaski przewoźnik, który realizuje dalekobieżne kursy do kilku miast w Polsce. Przeważnie są to połączenia z Białegostoku do Warszawy, Modlina oraz Łap, jednak w ofercie są też trasy z Łomży lub Ostrołęki do Warszawy. – Wszystkie nasze trasy – zarówno te do Warszawy, jak i ta do Łap – cieszą się dużym zainteresowaniem – informuje Patryk Sawicki, dyrektor działu marketingu Plus Busa.

Nowi pasażerowie, nowe autokary

Pod koniec 2015 roku przewoźnik świętował 11 lat działalności na rynku transportu publicznego. Okazja ta posłużyła do podsumowań w firmie. Plus Bus pochwalił się, że do tego czasu przewiózł 5,3 mln pasażerów. – Oczywiście jesteśmy zadowoleni z coraz większego zainteresowania naszymi usługami, lecz nie osiadamy na laurach i cały czas staramy się robić wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej dopasowane do potrzeb naszych klientów – podkreśla Sawicki.

Jak podkreśla przewoźnik, stale wymieniane są autokary na nowsze. – W 2015 roku nabyliśmy 8 nowych pojazdów prosto z fabryki, dzięki czemu nasi pasażerowie mogą podróżować w bardzo komfortowych warunkach – wyjaśnia Sawicki. Przewoźnik zadbał także o inne potrzeby pasażerów. – Wszystkie nasze autokary są wyposażone w takie elementy jak np. bezprzewodowy internet i gniazdka zasilające, dzięki czemu każdy bez problemu może podładować sobie laptopa czy komórkę – wymienia.

Lepszy, bo polski?

Na razie Plus Bus nie zdradza planów związanych z rozwojem siatki połączeń. – Na pewno postaramy się jeszcze nie raz zaskoczyć naszych klientów – przekonuje Sawicki. Warto jednak przypomnieć, że na trasie z Warszawy do Białegostoku od grudnia na trasę powróciły wreszcie pociągi. Zapewne nie pozostanie to bez wpływu na ofertę Plus Busa. Jednak jak podkreśla przewoźnik, większą konkurencję dla firmy stanowią prywatne samochody. – Dlatego staramy się zawsze dostosować zarówno nasze ceny, jak i siatkę połączeń tak aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z naszych usług w jak najatrakcyjniejszych cenach – mówi Sawicki.

– Na rynku jesteśmy wiele lat i prowadziliśmy nasze przewozy także przed tym, jak kolej zawiesiła swoje połączenia i będziemy to robić dalej. Oczywiście, istnieją inne firmy które prowadzą przewozy na podobnych trasach do naszych, lecz należy pamiętać, że my jesteśmy firmą w 100% polską i tutaj płacimy podatki w przeciwieństwie do wielu nie-polskich przewoźników. Ludzie są tego świadomi i wierzymy, że jeżeli będą mieli możliwość skorzystania z usług prawdziwie polskiego przewoźnika, który oferuje bardzo wysoki standard przewozów w przystępnych cenach, to wybiorą firmę, która wspiera polską gospodarkę – argumentuje Sawicki

Coraz więcej przewoźników udostępnia klientom system śledzenia autokarów. Nie inaczej jest w Plus Busie. – Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony naszych klientów, a nasze statystyki pokazują, że skorzystało z niego już wiele tysięcy naszych pasażerów i ich rodzin. Często zdarza się, że korzystają z niego nie sami pasażerowie, a osoby czekające na nich – podkreśla Sawicki.

Dla wiernych klientów przewoźnik przygotował System Milowy. Polega on na tym, iż za każdą przejechaną milę pasażer otrzymuje od Plus Busa równowartość jednego grosza. Zgromadzone w ten sposób środki może on potem przeznaczyć na zakup nowych biletów.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Rok 2015 dla przewoźników w kraju

Komunikacja

Rok 2015 dla przewoźników w kraju

Martyn Janduła 08 kwietnia 2016

Co zmienią nowe przepisy transportu publicznego?

Prawo & Finanse

Co zmienią nowe przepisy transportu publicznego?

Martyn Janduła 22 marca 2016

Inwazja Niemców na autokary

Komunikacja

Inwazja Niemców na autokary

Jakub Dybalski 18 grudnia 2013

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5