Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Płońsk z ofertami na elektrobus i autobus spalinowy. Drugi przetarg

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
27-07-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Płońsk z ofertami na elektrobus i autobus spalinowy. Drugi przetarg
fot. Automet
Płońsk otworzył oferty w ponowionym przetargu na zakup dwóch autobusów o długości do ośmiu metrów, w tym jednego pojazdu elektrycznego i jednego spalinowego. To część większego projektu, który ma zmienić mobilność w mieście. Aby kupić pojazdy, miasto będzie musiało sporo dopłacić.

Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch niskowejściowych autobusów klasy mini – jednego o napędzie elektrycznym, jednego o napędzie spalinowym. Zamówienie jest podzielone na dwie części, w zależności od typu pojazdu. Więcej o zamówieniu pisaliśmy przy pierwszym przetargu.

Dziś (27 lipca) minął termin składania ofert. W części dot. pojazdu elektrycznego wystartowała jedynie firma Automet Group z oferta na kwotę 1,364 mln zł przy budżecie określonym na 947,1 tys. zł. Wykonawca oferuje pojazd o zasięgu 170 km z 13 miejscami siedzącymi. Pojazd spalinowy chce dostarczyć Busimport Pl z ofertą na kwotę 941,9 tys. zł przy budżecie określonym na 485,9 tys. zł. Wykonawca zaproponował pojazd z 21 miejscami siedzącymi, o średnim zużyciu paliwa wynoszącym 26,42l/100 km. Złożone oferty są nieznacznie niższe niż w poprzednim przetargu, ale dalej znacząco przewyższają niezmieniony budżet Płońska.

Zakup pojazdów to część projektu unijnego wartego 65,3 mln zł, z czego dofinansowanie unijne wynosi 55,7 mln zł. Przedsięwzięcie obejmuje budowę blisko 2-kilometrowej obwodnicy zachodniej z mostem przez Płonkę, budowę ok. 560-metrowej obwodnicy wewnętrznej centrum, budowę ciągów pieszo-rowerowych, osiem wiat autobusowych, 50 stojaków rowerowych, trzy parkingi przesiadkowe P+R oraz wdrożenie systemów ITS.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Mobilność

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Damian Kelman 06 marca 2025

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Komunikacja

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Damian Kelman 11 stycznia 2025

Bielsko-Biała: Znamy oferty w przetargu na 8 autobusów [AKTUALIZACJA]

Komunikacja

Zobacz również:

Wykluczenie: Przewozy trzeba dotować mądrze

Prawo & Finanse

Wykluczenie: Przewozy trzeba dotować mądrze

Roman Czubiński 05 marca 2024

Warszawski Chrzanów bez autobusów. Skutki braku planowania

Komunikacja

Pozostałe z wątku:

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Mobilność

Dlaczego Płock stawia na wodór?

Damian Kelman 06 marca 2025

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Komunikacja

Włoski rynek autobusowy pobił rekord kraju!

Damian Kelman 11 stycznia 2025

Bielsko-Biała: Znamy oferty w przetargu na 8 autobusów [AKTUALIZACJA]

Komunikacja

Zobacz również:

Wykluczenie: Przewozy trzeba dotować mądrze

Prawo & Finanse

Wykluczenie: Przewozy trzeba dotować mądrze

Roman Czubiński 05 marca 2024

Warszawski Chrzanów bez autobusów. Skutki braku planowania

Komunikacja

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij