Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Są oferty w dużym przetargu ZTM Warszawa na dowozowe "eLki"

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Madrjas

Data publikacji:
2021-10-07 15:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Są oferty w dużym przetargu ZTM Warszawa na dowozowe "eLki"
fot. WTP Warszawa
Warszawski ZTM otrzymał oferty w wielkim przetargu na obsługę linii lokalnych "L" na terenie 19 podwarszawskich miast i gmin. Umowy mogą być warte łącznie 148 mln złotych. Jak się okazuje, najkorzystniejsza z ofert jest... żartem.

Duże postępowanie na obsługę komunikacyjną linii lokalnych – tzw. eLek Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego rozpisał w sierpniu. Jest ono podzielone na pięć części i obejmuje w sumie 19 podwarszawskich miast i gmin. Szczegóły opisujemy tutaj. W eLkach obowiązują bilety ZTM od dobowego wzwyż, uprawnienia do ulgowych i bezpłatnych przejazdów ZTM, a także bilety jednorazowe i miesięczne zgodne z uchwałami poszczególnych gmin.

Kwota jaką ZTM zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia to łącznie 148 mln złotych brutto. W poszczególnych częściach złożono następujące oferty:

  1. Pierwsza część (Góra Kalwaria, Piaseczno, Prażmów, Otwock i Wiązowna): Konsorcjum PKS Polonus (lider), Stalko, PKS Grodzisk 41,6 mln zł brutto (budżet: 33 mln zł)
  2. Druga – (Góra Kalwaria, Konstancin-Jeziorna, Lesznowola i Piaseczno): Konsorcjum PKS Polonus (lider), Stalko, PKS Grodzisk 41,7 mln zł brutto ; Transport and Infrastructure Management 49.6 mln zł ((budżet: 45,9mln zł),
  3. Trzecia – (Jabłonna, Nieporęt i Wieliszew); Konsorcjum Polonus i Stalko 28,6 mln zł, PKS Tarnobrzeg i Markpol 25 mln zł (budżet: 27,2 mln zł)
  4. Czwarta – (Kobyłka, Wołomin, Zielonka, Marki, Radzymin, Nieporęt, Sulejówek i Wiązowna) Konsorcjum Abus i Grygiel 28,7 mln zł (budżet 29,3 mln zł);
  5. Piąta– (Stare Babice, Izabelin i Kampinos) - Przewóz osób Średnicki 11 mln zł, PKS Grodzisk 10,4 mln zł, Mobilis 14,6 mln zł, PKS Tarnobrzeg w konsorcjum z Markpol 10 mln zł (budżet 12,4 mln zł).
Na wszystkie części postępowania została złożona jeszcze oferta PKS Pcim Dolny - w każdym wypadku dużo tańsza od pozostałych. Jest ona żartem a autorzy, którzy prześmiewczą stronę założyli 1 kwietnia tłumaczą, że nie wpłacili nawet wadium, więc zostanie ona odrzucona.

Zamawiający wymaga autobusów nie starszych niż z 2015 r. – niskowejściowych, z częściowo obniżoną podłogą lub w całości niskopodłogowych, z silnikami spełniającymi normę co najmniej Euro VI. O wyborze zdecydują rok produkcji autobusu (30%), klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej (10%) i cena (60%). Rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi w terminie do trzech tygodni od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 grudnia 2021 r. Zakończenie przedmiotu realizacji umowy nastąpi 30 listopada 2024 r.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5