Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Mobilność

PKA Gdynia z ofertami na infrastrukturę do ładowania elektrobusów

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-06-02 15:29
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

PKA Gdynia z ofertami na infrastrukturę do ładowania elektrobusów
fot. WU
Przedsiębiorstwo Komunikacji Autobusowej w Gdyni otworzyło oferty w przetargi na projekt i budowę stacji wolnego ładowania na terenie zajezdni wraz z przebudową placu postojowego i manewrowego, a także projekt i budowę kilku stacji szybkiego ładowania na mieście. W postępowaniu wystartowały trzy podmioty.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa stanowisk wolnego ładowania wraz z budową miejsc postojowych i rozbudową placu manewrowego na terenie zajezdni przy Platynowej, a także budowa stacji szybkiego ładowania na mieście. Zamówienie jest podzielone na części – jedna dotyczy zajezdni, a druga szybkich ładowarek na mieście. Więcej o zamówieniu pisaliśmy tutaj.

Dziś (2 czerwca) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy podmioty. Konsorcjum Ekoenergetyka Polska i Westa Building wyceniło I część na 5,040 mln zł brutto, a II część na 7,494 mln zł, oferując przy tym 60 miesięcy gwarancji oraz sprawność energetyczną na poziomie 95%. Firma EVPS z Lubawy proponuje odpowiednio 8,216 mln zł i 9,615 mln zł, 60 miesięcy gwarancji oraz sprawność na poziomie 96,3%, natomiast Medcom 8,339 mln zł i 10,881 mln zł, 60 miesięcy gwarancji oraz sprawność na poziomie 95%.

Budżet na część I wynosił 8,012 mln zł brutto, a na II – 12,211 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (74%), termin gwarancji i rękojmi na oferowane ładowarki (13%) i Sprawność energetyczna oferowanych stacji ładowania w warunkach znamionowych (13%). Na realizację całości zamówienia przeznaczono 18 miesięcy.

W styczniu PKA prowadziło dialog techniczny w związku z planowanym zakupem 24 autobusów elektrycznych. Przedsiębiorstwo pytało m.in. o kwestię gwarancji, spadku pojemności baterii, stosowane rozwiązania w zakresie ładowania pantografowego przy stacji szybkiego ładowania, sposób ogrzewania pojazdu.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Poznań z ofertami na ładowarki dla elektrobusów

Przestrzeń

Poznań z ofertami na ładowarki dla elektrobusów

Witold Urbanowicz 15 kwietnia 2020

5 trendów w elektromobilności na 2020 rok

Mobilność

5 trendów w elektromobilności na 2020 rok

Redakcja/inf. pras. 13 kwietnia 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5