Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Ostrowiec Świętokrzyski kupuje autobusy hybrydowe

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-07-28 11:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Ostrowiec  Świętokrzyski kupuje autobusy hybrydowe
fot. UM Ełk
Miasto Ostrowiec Świętokrzyski rozpisało przetarg na dostawę sześciu nowych autobusów hybrydowych. Na realizację zamówienia przeznaczono niespełna rok.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześciu nowych autobusów hybrydowych o długości 11,8-12,2 m, mogących przewieźć min. 74 pasażerów, w tym min. 25% na miejscach siedzących. Wymagany układ drzwi to 2-2-2. Wymagana jest niska podłoga na całej długości. Przewidziano klimatyzację oraz system ogrzewania wykorzystujący ciepło układu chłodzenia silnika i automatycznej skrzyni biegów, wspomagane agregatem grzewczym.

Pojazd będzie wyposażony w silnik spalinowy o mocy min. 110 kW oraz elektryczny o mocy min. 110 kW.  Napęd hybrydowy ma być napędzany silnikiem wysokoprężnym i silnikiem/silnikami elektrycznym/elektrycznymi w równoległym lub szeregowym systemie hybrydowym. Silniki napędu hybrydowego mogą pracować, w zależności od potrzeb, na przemian lub jednocześnie. Przewidziano rekuperację energii elektrycznej podczas hamowania. Pojemność magazynu energii ma umożliwić przejazd na silniku elektrycznym co najmniej kilkadziesiąt metrów, w szczególności w okolicach przystanków.

Termin składania ofert mija 2 września. Startować mogą firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowały co najmniej jedną dostawę min. trzech autobusów z silnikiem o napędzie hybrydowym, o wartości zamówienia min. 3 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (60%), właściwości techniczne i eksploatacyjne (35%) i okres gwarancji (5%). Pod uwagę brane będzie zużycie paliwa, podatność obsługowa poszycia bocznego, podział szyby przedniej, materiał konstrukcyjny szkieletu (kratownicy) ramy podwozia, materiał poszycia zewnętrznego nadwozia, typ magazynu energii wytwarzanej podczas hamowania autobusu, liczba miejsc pasażerskich siedzących dostępnych bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi, bezemisyjny dojazd do przystanku, bezemisyjny odjazd z przystanku, ilość czynnika chłodzącego, wysokość wejścia w drzwiach.

Na dostawy przeznaczono 330 dni.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Pierwsza superdzielnica w Wiedniu

Mobilność

Pierwsza superdzielnica w Wiedniu

Jakub Rösler 09 września 2021

Ostrowiec Świętokrzyski z ofertami na dziewięć autobusów

Komunikacja

Ostrowiec Świętokrzyski z ofertami na dziewięć autobusów

Witold Urbanowicz 07 września 2021

Plany Ostrowca Świętokrzyskiego na rozwój. COVID miastu nie straszny

Komunikacja

Plany Ostrowca Świętokrzyskiego na rozwój. COVID miastu nie straszny

Przemysław Farsewicz 04 marca 2021

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5