Opole otworzyło oferty w przetargu na wdrożenie systemu służącego elektronicznej obsłudze pasażerów. Jego część tworzyć będą m.in. bilet elektroniczny wraz z kanałami sprzedaży, a także system informacji pasażerskiej.
Elementem opolskiego ITS-u będzie system biletowy, opierający się o ok. 50 tys. kart elektronicznych w standardzie mifare. Sieć sprzedaży będą tworzyć biletomaty stacjonarne i mobilne, tradycyjne punkty sprzedaży wyposażone w terminale sprzedażowe oraz sprzedaż online. Przewidziano zakup 10 biletów stacjonarnych oraz 95 urządzeń mobilnych, a także dwusystemowe kasowniki do biletów papierowych, jak i kart elektronicznych.
Na ITS składać się będzie także dynamiczna informacja pasażerska. W sumie mają być ustawione 44 dwustronne tablice, pokazujące prognozowany czas przyjazdu. Ponadto ma być dostarczone oprogramowanie do optymalizacji rozkładów jazdy wraz z np. modułem losowania kierowców do badania trzeźwości.
W postępowaniu wpłynęła jedna tylko oferta, złożona wspólnie przez bydgoski Pixel oraz mielecką firmę RG Plus. Zaproponowała ona kwotę 16,026 mln zł przy budżecie wynoszącym 13,620 mln zł. Czas realizacji został określony na 30 listopada 2019 r.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.