Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Olsztyński rower tańszy w drugim podejściu

Dalej Wstecz
Autor:

Przemysław Farsewicz

Data publikacji:
2019-04-23 08:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Olsztyński rower tańszy w drugim podejściu
fot. Fb Piotra Grzymowicza
Błędy formalne w pierwszym postępowaniu przetargowym spowodowały, że miasto musiało unieważnić postępowanie na rowery miejskie. Drugi przetarg miał być błyskawiczny, ale ze względu na liczne odwołania, wcale taki nie był. W końcu ponownie wybrano firmę Roove. Co więcej, miasto zaoszczędzi na tym nawet 50 tys. zł, jednak rowery pojawią się później.

Prozaiczny błąd był powodem unieważnienia postępowania na dostawę systemu roweru miejskiego dla Olsztyna. Jak Informował Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu, nie doszło do publikacji sprostowania zmiany terminu składania ofert w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej. Powód ten był więc wiążący, by postępowanie unieważnić.

Postępowanie rozpisano w marcu na nowo – tym razem w trybie przyspieszonym. Niestety, ze względu na liczne odwołania, procedura trwała – zamiast planowanego tygodnia – miesiąc. Otwarcie ofert nie przyniosło zaskoczenia. Do realizacji zamówienia zgłosił się wyłącznie jeden oferent. Jest to znane z ubiegłorocznej edycji konsorcjum firm Orange Polska i Roove. Telekom, jako lider, odpowiada za rozwiązania technologiczne systemu, zaś Roove dostarcza pojazdy.

Olsztyn przygotował budżet w wysokości 1,1 mln zł. Oferent za podstawową część zamówienia chce 921 tys. zł. W poprzednim postępowaniu żądał 996 tys. zł. Za to Orange z Roove zadeklarowali dłuższy, bo 40-dniowy (wcześniej 20-dniowy) termin uruchomienia systemu oraz 10 dodatkowych rowerów.

– Powrót olsztyńskiego roweru miejskiego coraz bliżej. Rozstrzygnięty został przetarg na wybór dostawcy usługi, którym został ubiegłoroczny operator – firma Roove. Na ulicach Olsztyna rowery powinny pojawić się w połowie maja – informuje Piotr Grzymowicz, prezydent Olsztyna.

Według zapisów zamówienia wykonawca ma dostarczyć rozwiązania informatyczne do obsługi systemu, stronę internetową i aplikację do wypożyczania rowerów. Jednośladów ma być co najmniej 200, zaś stacji postoju – 20. O szczegółach przetargu pisaliśmy tutaj.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Olsztyński rower jednak na nowo

Komunikacja

Olsztyński rower jednak na nowo

Przemysław Farsewicz 23 marca 2019

Jeden chętny na rower miejski dla Olsztyna

Przestrzeń

Jeden chętny na rower miejski dla Olsztyna

Przemysław Farsewicz 15 marca 2019

Olsztyn ponownie stara się o rower miejski. Wypożyczenia przez OKM

Komunikacja

Olsztyn ponownie stara się o rower miejski. Wypożyczenia przez OKM

Przemysław Farsewicz 30 stycznia 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5