Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Olkusz poprawia przetarg na 23 autobusy

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-04-12 11:33
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Olkusz poprawia przetarg na 23 autobusy
fot. ZKGKM Olkusz/FB
Związek Komunalny Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu ogłosił nowy przetarg na dostawy 23 autobusów. Poprzedni ze względów proceduralnych musiał zostać przerwany. Nowe pojazdy nadal mają przyjechać do Olkusza w czerwcu 2019 r.

Pod koniec marca Związek Komunalny Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu ogłosił przetarg na dostawę 23 nowych autobusów z podziałem na trzy części. Postępowanie zostało jednak przerwane z uwagi na błędy formalne. Urząd Publikacji Unii Europejskiej poinformował, że zmiana rodzaju zamówienia – z „usług” na „dostawy” – nie jest możliwa.

Teraz zamawiający wystartował z nowym przetargiem na tę samą liczbę wozów i z podziałem na trzy części. Wartość całości szacowana jest na 21,1 mln zł netto. Pojazdy powinny zostać dostarczone do 25 czerwca 2019 r.

Pierwsza część zakłada dostawę czterech w pełni niskopodłogowych autobusów ok. 12-metrowych, mogących przewieźć 95-104 podróżnych, w tym min. 27 na miejscach siedzących. Wymagany jest układ drzwi 2-2-2. Wartość tej części szacowana jest na 3,8 mln zł.
Druga część obejmuje dostawy 13 w pełni niskopodłogowych autobusów średnich o długości od 9,1 m do 11,0 m, mogących pomieścić 80-85 podróżnych, w tym 22 na miejscach siedzących. Wymagany jest układ drzwi 2-2-2. Wartość tej części szacowana jest na 11,96 mln zł netto, a pojazdy powinny zostać dostarczone do 25 czerwca 2019 r.

Ostatnia część zakłada dostawę sześciu autobusów małych o długości od 8,0 m do 9,0 m, mieszczących 55-58 podróżnych, w tym minimum 20 na miejscach siedzących. Wymagana jest niska podłoga wzdłuż ciągu komunikacyjnego wewnątrz autobusu między pierwszymi a drugimi drzwiami, a także drzwi w układzie 1-2-0. Szacunkowa wartość to 5,34 mln zł netto.

Termin składania ofert mija 25 maja. W postępowaniu mogą startować firmy, które w ostatnich trzech latach dostarczyły dwa autobusy odpowiadające pierwszej części, sześć pojazdów dla drugiej części oraz trzy dla trzeciej części. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną autoryzowaną stacji obsługi, działającą w systemie 24 h, która posiada autoryzację producenta w pełnym zakresie oraz dysponuje mobilnym serwisem (wozami serwisowymi). O wyborze – tak jak poprzednio – zadecydują cena (60%) oraz parametry techniczne (40%).

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5