Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Nowy Sącz z trzema ofertami na autobusy CNG. Autosan najtańszy

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-01-29 13:46
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Nowy Sącz z trzema ofertami na autobusy CNG. Autosan najtańszy
fot. Autosan
MPK w Nowym Sączu otworzyło oferty w przetargu na dostawy sześciu ok. 12-metrowych autobusów zasilanych CNG. O zamówienie ubiega się trzech producentów. Pojazdy mają zostać dostarczone w ciągu ok. sześciu miesięcy od zawarcia umowy.

Przedmiotem przetargu jest dostawa sześciu niskopodłogowych autobusów miejskich zasilanych sprężonym gazem CNG. Zamawiający wymaga pojazdów klasy maxi o długości 11,5-12,1 m. Pojazdy mają być fabrycznie nowe. Wartość zamówienia szacowana jest na 7,3 mln zł netto.

Pojazdy mają pomieścić min. 80 pasażerów, w tymi 25 na miejscach siedzących (z kierowcą). Wymagane są trzy pary drzwi w układzie 2-2-2. Pojazd ma posiadać niską podłogę na całej długości, bez stopni w drzwiach, z wejściem na wysokości 320-340 mm. Wymagany jest silnik zasilany sprężonym gazem ziemnym o mocy od 250 KM. W pojazdach powinny znaleźć się system ogrzewania, klimatyzacja, a także okna z przesuwną górną częścią. Autobusy muszą współpracować z systemem ITS. Wyposażenie obejmuje kasowniki, system informacji pasażerskiej w postaci tablic diodowych, ekranów LCD i zapowiedzi, monitoring.

Dzisiaj (29 stycznia) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy firmy. Najtańszą propozycję – opiewająca na 8,446 mln zł brutto – złożył Autosan. Scania proponuje dostawy za 8,561 mln zł brutto, a Solaris – za 8,974 mln zł brutto. Budżet na ten cel był określony na kwotę 8,804 mln zł brutto.

O wyborze decydują cena (50%) oraz kwestie techniczne (50%). Pod uwagę branych będzie 11 kryteriów: materiał lub technologia wykonania nadwozia i podwozia autobusu, pojemność skokowa silnika, zużycie paliwa, rodzaj zawieszenia przedniego, liczba miejsc dostępnych z niskiej podłogi, podatność obsługowo-serwisowa (poszycie boczne i układ smarowania), układ drzwi wejściowych, maksymalna wysokość pojazdu. Na realizację przeznaczono 180 dni.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Nowy Sącz kupuje autobusy CNG

Komunikacja

Nowy Sącz kupuje autobusy CNG

Witold Urbanowicz 20 grudnia 2019

Nowy Sącz. Nowy dworzec MPK otwarty

Komunikacja

Nowy Sącz. Nowy dworzec MPK otwarty

jd/inf. pras. 11 października 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5