Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

MPK Wrocław z przetargiem na 20 rozjazdów

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-04-02 17:34
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

MPK Wrocław z przetargiem na 20 rozjazdów
fot. MPK Wrocław
MPK Wrocław rozpisało przetarg na dwadzieścia rozjazdów i jedno skrzyżowanie torowe. Zostaną one zamontowane w tym oraz na początku przyszłego roku.

Przedmiotem przetargu jest dostawa 20 rozjazdów tramwajowych i 1 skrzyżowania torowego przeznaczonych do wbudowania na terenie Wrocławia. Zamówienie obejmuje dwa rozjazdy podwójne z 18 krzyżownic, 10 rozjazdów dwutorowych pojedynczych z sześciu krzyżownic, cztery rozjazdy dwutorowe pojedyncze niepełne z pięciu krzyżownic, cztery rozjazdy jednotorowe pojedyncze, jedni skrzyżowanie torów z 16 krzyżownic.

Lokalizacje: pl. Jana Pawła II (cztery rozjazdy, jedno skrzyżowanie), pl. Dominikański (dwa rozjazdy w Oławskiej), Jedności Narodowej – Słowiańska (trzy rozjazdy), Jedności Narodowej ¬– Nowowiejska (trzy rozjazdy), Powstańców Śląskich / zajezdnia Borek (osiem rozjazdów).

Termin składania ofert mija 30 kwietnia. O wyborze decydują cena (60%), termin realizacji pierwszej dostawy (40%). Pierwsze rozjazdy mają zostać dostarczone w ciągu 10 tygodni od zawarcia umowy – najpóźniej do końca sierpnia 2021 r., a ostatnie – do końca stycznia 2022 r.

To nie koniec zmian. „W tym roku naszymi pracami będą objęte łącznie 82 zwrotnice. 51 – w ramach zaplanowanych wcześniej działań pod szyldem #TORYwolucji. 31 – w ramach dodatkowego programu Zwrotnica Plus” – informuje MPK. Spółka podpisała umowę na wymianę pięciu zwrotnic – przed skrzyżowaniem ul. Kazimierza Wielkiego z Ruską, przed skrzyżowaniem ulic Nowy Świat i św. Mikołaja, przed skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego i Peronowej (od strony ul. Małachowskiego) oraz dwie na wjeździe na pętle Krzyki. „Wykonawca daje nam na nie 5 lat gwarancji. Prace zaczniemy w II lub III kwartale tego roku i o ewentualnych utrudnieniach w ruchu poinformujemy Was bliżej tego terminu. Całe zamówienie warte jest ponad 2 mln zł” – informuje przewoźnik.

Natomiast 31 marca oddano do użytku wymienioną zwrotnicę za pętlą Sępolno, co umożliwiło przywrócenie ruchu na obu torach pętli. Tym samym zniknęła potrzeba skracania wszystkich kursów linii 33 do Stadionu Olimpijskiego.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5