Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

MPK Wrocław wyremontuje 42 tramwaje Skody i Protramu

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2019-11-04 15:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

MPK Wrocław wyremontuje 42 tramwaje Skody i Protramu
fot. Grzegorz W. Tężycki, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimiedia commonsSkoda 16 T, a za nią 205WrAs
MPK Wrocław ogłosiło dwa przetargi na remont kapitalny 17 tramwajów typu Skoda 16 T oraz 25 tramwajów typu 205 WrAs. Prace potrwają trzy lata.

Przedmiotem jednego z przetargów jest remont kapitalny 17 tramwajów typu Skoda 16 T. Wagony zostały wyprodukowane w latach 2006-2007. Prace mają być kompleksowe i objąć część elektryczną, wszystkie podzespoły, wózki, pudło oraz wnętrze wagonu. W zakresie zmian funkcjonalnych przewidziano demontaż platformy sterowanej elektrycznie na mechaniczną. Pojawią się też ładowarki USB. Kolorystyka wagonów powinna być zgodna ze stosowaną obecnie przez MPK.

Termin składania ofert mija 3 grudnia. O wyborze zdecydują cena (64%), okres gwarancji na tramwaj (10%), na perforację korozyjną i pękania oraz na zewnętrzne powłoki lakiernicze (10%), na nowe podzespoły (10%) oraz skrócenie terminu realizacji (6%). Na realizację zamówienia przeznaczono 30 miesięcy (12 miesięcy na pierwszy wagon, po trzy miesiące na każdy kolejny).

Drugi z przetargów dotyczy 25 tramwajów typu 205 WrAs. To trzyczłonowe, częściowo niskopodłogowe pojazdy, produkowane od 2006 r. przez wrocławski Protram. Remont kapitalny obejmie pudło, podwozie, wnętrze oraz część elektryczną. We wnętrzu pojawią się ładowarki USB. Część pasażerka ma zostać doposażona w skuteczny układ ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji.

Termin składania ofert mija 4 grudnia. O wyborze zdecydują cena (62%), okres gwarancji na tramwaj (10%), na perforację korozyjną i pękania oraz na zewnętrzne powłoki lakiernicze (10%), na nowe podzespoły (10%) oraz skrócenie terminu realizacji (8%). Na realizację przeznaczono 36 miesięcy (12 miesięcy na dwa pierwsze wagony oraz po trzy miesiące na każdy kolejny wagon).

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Ostatni Moderus Beta we Wrocławiu

Komunikacja

Ostatni Moderus Beta we Wrocławiu

Witold Urbanowicz 31 października 2019

Wrocław: Rusza nowy konkurs na zajezdnię tramwajową na Nowych Żernikach

Przestrzeń

Wrocław: Rusza nowy konkurs na zajezdnię tramwajową na Nowych Żernikach

Witold Urbanowicz 18 października 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5