Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

MPK Wrocław szykuje się do remontu torowisk w Żmigrodzkiej i al. Hallera

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-01-07 08:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

MPK Wrocław szykuje się do remontu torowisk w Żmigrodzkiej i al. Hallera
fot. Google Street ViewTorowisko w ul. Żmigrodzkiej
MPK Wrocław zleciło wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień dla remontu torowisk tramwajowych i sieci trakcyjnej w ciągu Żmigrodzkiej i al. Hallera. W sumie robotami ma zostać objęte ponad 3,5 km toru pojedynczego.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień dla dwóch zadań związanych z remontem torowisk tramwajowych i sieci trakcyjnej. Jedno z nich obejmuje trasę w al. Hallera między Mielecką a Ojca Beyzyma, a drugie trasę w ciągu Żmigrodzkiej od Broniewskiego do Bałtyckiej. Ogólny stan torowiska w obu przypadkach określany jest jako zły – luźne śruby i wkręty, zdegradowane podkłady drewniane, duże zużycie powierzchni tocznej i bocznej szyn. Torowisko nie spełnia też wymagań równości w pionie i profilu.

Pracami w ciągu Żmigrodzkiej objęte będzie 1355 metrów toru pojedynczego. Dwutorowa linia znajduje się poza pasem drogowym. Nawierzchnia torowa jest klasyczna: podsypka tłuczniowa oraz podkłady drewniane i betonowe. Nie ma odwodnienia. Wykonane ma zostać nowe torowisko z podbudową, odwodnieniem. Przewidziano remonty przejazdów i przejść, a także przebudowę sieci trakcyjnej wraz ze słupami kratownicowymi oraz wybranymi słupami ST(O)R.


mat. MPK Wrocław

W sumie, w przypadku al. Hallera, zakres zamówienia obejmuje 2207 metrów toru pojedynczego. Nawierzchnia dwutorowej linii poprowadzonej w pasie dzielącym wykonana jest w formie klasycznej w postaci podsypki tłuczniowej oraz podkładów drewnianych bądź betonowych. Brakuje odwodnienia. Zakres prac przewiduje wykonanie nowej nawierzchni i podbudowy, systemu odwodnienia, remont przejazdów drogowych i przejść dla pieszych, wymianę kabli zasilających, sieci trakcyjnej, słupów kratownicowych oraz wybranych słupów ST(O)R.


mat. MPK Wrocław

Termin składania ofert mija 8 stycznia. O wyborze decydują cena (60%) oraz termin realizacji zamówienia (40%). Na opracowanie dokumentacji przeznaczono 90 dni.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław przygotuje projekt przebudowy torowiska na Biskupin

Przestrzeń

Wrocław przygotuje projekt przebudowy torowiska na Biskupin

Witold Urbanowicz 06 grudnia 2019

Wrocław z przetargiem na środkowy odcinek trasy na Nowy Dwór

Przestrzeń

Wrocław z przetargiem na środkowy odcinek trasy na Nowy Dwór

Witold Urbanowicz 05 listopada 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5