Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

MPK Kraków kupi dwa przegubowe elektrobusy. Najlepiej używane

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-07-03 15:18
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

MPK Kraków kupi dwa przegubowe elektrobusy. Najlepiej używane
fot. MPK Kraków
MPK Kraków rozpisało przetarg na dostawy dwóch elektrycznych autobusów przegubowych. Na realizację przeznaczono cztery miesiące.

Przedmiotem przetargu jest zakup dwóch niskopodłogowych autobusów przegubowych zasilanych energią elektryczną, fabrycznie nowych lub używanych, lecz nie starszych niż z roku produkcji 2016 i przebiegu całkowitym nie większym niż 80 000 km każdy. Wykonawca ma dostarczyć też jedną mobilną ładowarkę plug-in o mocy wejściowej 50-60 kW.

Zamawiający wymaga pojazdów o długości 17,5-18,75 m. Autobus ma pomieścić min. 110 pasażerów, w tym 35-45 na miejscach siedzących. Przewidziano układ drzwi 2-2-2-2. Pojazdy mają być w pełni niskopodłogowe, z wejściem na wysokości 0,34 m. Szerokość przejścia w najwęższym miejscu wewnątrz pojazdu określono na min. 0,52 m. Poręcze mają być wykonane ze stali nierdzewnej, z podświetleniem LED-owym. Przewidziano okna z przesuwną częścią, wentylację, klimatyzację i ogrzewanie. Zamawiający dopuszcza wspomaganie ogrzewania przestrzeni pasażerskiej i kabiny kierowcy urządzeniem grzewczym zasilanym paliwem płynnym lub gazowym.

Autobusy mają być napędzane silnikiem bądź silnikami elektrycznymi, których stosunek maksymalnej mocy netto do dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu wynosi co najmniej 8,5 kW/t. Zdolność magazynowania energii elektrycznej w pojeździe powinna wynosić co najmniej 120 kWh. Pojazdy mają być ładowane za pomocą złącza plug-in oraz pantografu.

Termin składania ofert mija 6 sierpnia. Startować mogą firmy, które dostarczyły co najmniej jeden autobus zasilany energią elektryczną. O wyborze decydują cena (75%) oraz kryterium techniczne (25%). Pod uwagę brane będą gwarancja całopojazdowa, liczba miejsc dostępna z poziomu niskiej podłogi, wyposażenie pojazdu w aktywny tempomat i asystenta prawej strony pojazdu, system ogrzewania (preferowane w całości elektryczne), materiał felg oraz rampa uchylna odkładana ręcznie. Na realizację zamówienia przeznaczono cztery miesiące.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Kraków: Dwa Lajkoniki wyjechały na regularne linie

Komunikacja

Kraków: Dwa Lajkoniki wyjechały na regularne linie

Redakcja 18 czerwca 2020

ERSF: Obiecujące wyniki testów autonomicznego Nevelo

Komunikacja

ERSF: Obiecujące wyniki testów autonomicznego Nevelo

Roman Czubiński 27 maja 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5