Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro: Trocka goni Targówek (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-12-09 15:46
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro: Trocka goni Targówek (zdjęcia)
fot. Astaldi
Metro: Trocka goni Targówek (zdjęcia)
Metro: Trocka goni Targówek (zdjęcia)
Metro: Trocka goni Targówek (zdjęcia)
Metro: Trocka goni Targówek (zdjęcia)
Jak informuje wykonawca wschodniego-północnego odcinka II linii metra na Targówek, stacja C18 Trocka wchodzi w decydującą fazę prac wykończeniowych. Peron bardzo przypomina wcześniejszą stację – C17 Targówek. Jedyną różnicą jest kolor paneli na ścianach.

Na odcinku wschodnim-północnym II linii metra na Targówek trwają zaawansowane prace. Zgodnie z kontraktem roboty powinny zakończyć się w maju 2019 r., ale te są prowadzone w bardzo dobrym tempie.

Dotąd najbardziej zaawansowane prace trwały na stacji pośredniej C17 Targówek, gdzie pojawiły się nawet tablice z nazwami stacji (niewykluczone, że trzeba będzie je teraz zmieniać w związku z dosyć późnym wnioskiem radnych o zmianę nazwy stacji na Targówek Mieszkaniowy). Teraz

Jak informuje wykonawca, firma Astaldi, ostatnia stacja odcinka – C18 Trocka – wchodzi w decydującą fazę prac wykończeniowych. Na wysokości peronu budowniczowie rozpoczęli montaż paneli bocznych, które zasłaniają instalacje elektryczne. Panele są wykonane w perforowanego metalu i są przymocowane do aluminiowych stelaży.

Zadaniem paneli jest też tłumienie hałasu oraz zapewnienie odpowiedniej akustyki stacji. Będzie to możliwe dzięki umieszczonym we wnętrzu paneli specjalnym matom. Dzięki temu nie będzie powstawało echo, a komunikaty będą dobrze słyszalne w przestrzeni stacji.

Wystrój stacji Trocka jest niemal identyczny jak na wcześniejszym przystanku Targówek. Jedyna różnica to kolor paneli na ścianach zatorowych – na Trockiej są szare, natomiast Targówek jest biały. Projekt wykończenia stacji uległ zasadniczym zmianom od momentu rozpoczęcia prac: projektanci uznali za stosowne ujednolicenie i uspokojenie wystroju na całym wschodnim-północny odcinku II linii, aż do Bródna, dlatego trzy budowane stacje zostały w zasadzie „wyprane” z koloru.


fot. Astaldi


fot. Astaldi

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Metro na Bródno: Jakie objazdy? Miasto stawia warunki

Przestrzeń

Metro na Bródno: Jakie objazdy? Miasto stawia warunki

Witold Urbanowicz 13 listopada 2018

Metro: Stacja Targówek niemal gotowa (zdjęcia)

Przestrzeń

Metro: Stacja Targówek niemal gotowa (zdjęcia)

Witold Urbanowicz 08 listopada 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5