Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro na Wolę: Wyciekła piana od tarczy, wykonawca chce udrożnić ruch przed szczytem [AKTUALIZACJA]

Dalej Wstecz
Data publikacji:
24-04-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Metro na Wolę: Wyciekła piana od tarczy, wykonawca chce udrożnić ruch przed szczytem [AKTUALIZACJA]
fot. ŁM
Na skrzyżowaniu al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej inżynier wykonawcy budowy zachodniego odcinka II linii metra zauważył wyciek piany z iniekcji tarczy TBM. Ze względów bezpieczeństwa dwa pasy ruchu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia zostały zamknięte. – Musimy zerwać asfalt i zobaczyć, w jakim stanie jest grunt. Tarcza pracuje normalnie, nie ma zagrożenia dla harmonogramu – mówił przed godz. 8:00 Bartosz Sawicki, rzecznik firmy Gulermak. Teraz wykonawca zagęszcza grunt i zapowiada udrożnienie ulicy przed szczytem popołudniowym.

Wczoraj ok. godz. 22:30 inżynier TBM, który kontrolował na powierzchni przejście tarczy TBM Maria, zauważył w szczelinach jezdni na skrzyżowaniu al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej pianę z iniekcji TBM. – Zamknęliśmy dwa pasy ruchu w kierunku trasy S8, została wezwana policja celem zabezpieczenia ruchu. Musimy zerwać asfalt i zobaczyć, jak wygląda sytuacja pod spodem, a następnie wzmocnić grunt – mówi Bartosz Sawicki, rzecznik firmy Gulermak. Utrudnienia w tym miejscu potrwają ok. tygodnia.

Ruch na dole w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia odbywała się po jednym pasie ruchu, który do tej pory był przeznaczony wyłącznie do skrętu w lewo. Jak informuje wykonawca, nie ma zagrożenia dla wiaduktu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia, który tarcza już minęła i po którym ruch odbywa się normalnie. Nie ma też zagrożenia dla nieruchomości w okolicy. – Nie jest to sytuacja groźna. Nie ma też wpływu na harmonogram prac – mówi Sawicki.

Praca tarczy nie została wstrzymana. Maria spodziewana jest na stacji C7 Młynów na początku maja.

[AKTUALIZACJA z godz. 13:00]


Sytuacja zmierza powoli ku opanowaniu. – Skuliśmy asfalt. Grunt był źle zagęszczony, gdy budowano drogę. Piana znalazła ujście przez pory. Zagęszczamy teraz grunt. Staramy się, by jeszcze przed szczytem popołudniowym otworzyć pasy i puścić ruch – informuje Bartosz Sawicki, rzecznik Gulermaka.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

Komunikacja

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

UM Warszawa 05 marca 2025

Anna drąży tunel do Chrzanowa

Komunikacja

Anna drąży tunel do Chrzanowa

UM Warszawa 24 września 2024

Metro na Karolin. Elementy tarcz Anna i Krystyna już na budowie

Przestrzeń

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

Komunikacja

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

UM Warszawa 05 marca 2025

Anna drąży tunel do Chrzanowa

Komunikacja

Anna drąży tunel do Chrzanowa

UM Warszawa 24 września 2024

Metro na Karolin. Elementy tarcz Anna i Krystyna już na budowie

Przestrzeń

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij