Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2020-10-23 09:43
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa Metro Warszawskie

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Peron fot. MW
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Metro na Bródno: Na Kondratowicza powstaje już peron
Prace przy budowie ostatniego odcinka II linii metra na wschodzie nie zwalniają ani na chwilę – na stacji Kondratowicza można ujrzeć już część peronu. Wykonawca właśnie wybetonował jedną z sekcji, przygotowana do zbrojenia jest już kolejna. Ale to nie jedyne widoczne postępy na budowie.

Mimo że tunele metra na odcinku pomiędzy stacjami Bródno i Trocka jeszcze nie są w pełni gotowe, to tam, gdzie tarcze TBM skończyły pracę, wykonawca przygotowuje już infrastrukturę stacji. Najbardziej zaawansowana jest obecnie budowa stacja Kondratowicza, gdzie można już stanąć na części nowego peronu. Kolejna sekcja peronu jest natomiast przygotowana do zbrojenia.

Ważne prace trwają też w wydrążonych już tunelach pomiędzy stacjami Kondratowicza i Bródno. Tu wykonawca rozpoczął budowę łącznika pomiędzy tunelami. Prace polegają na rozebraniu części tuneli i budowie połączenia między nimi. Intensywne prace trwają również przy uszczelnianiu pozostałych części tuneli.

W przyszłej części technicznej stacji widać też intensywne prace murarskie i tynkarskie. W pierwszej kolejności gotowe musi być pomieszczenie podstacji energetycznej, w którym ułożona jest już konstrukcja podniesionej podłogi technicznej.

Coraz bardziej widoczne są również prace przy budowie wyjść ze stacji. Z powierzchni gruntu zaczynają wyłaniać się konstrukcje klatek schodowych i szybów windowych na stacji Kondratowicza. Na plac budowy zwożone są również pierwsze elementy przyszłych schodów ruchomych.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5