Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro na Bródno: Budowa ruszy w grudniu

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-11-06 16:18
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro na Bródno: Budowa ruszy w grudniu
fot. WU
Trwają przygotowania do rozpoczęcia prac przy budowie odcinka wschodniego-północnego II linii metra na Bródno. – Przed końcem listopada powinniśmy uzgodnić projekty organizacji ruchu, a w grudniu rozpoczną się prace przy przekładkach sieci kolidujących z budową – zapowiada Bartosz Sawicki, rzecznik prasowy firmy Gulermak.

Pod koniec września Warszawa podpisała umowę z konsorcjum firm Gulermak i Astaldi na budowę ostatniego po stronie wschodniej-północnej odcinka II linii metra od torów odstawczych za stacją C18 Trocka do stacji C21 Bródno. Na odcinek ten, o łącznej długości 3,9 km, składają się trzy stacje, trzy odcinki szlakowe wykonane jako dwa równoległe tunele jednotorowe, tory odstawcze za stacją C21, trzy wentylatornie szlakowe oraz komora demontażowa dla tarcz przy stacji C18.

Zgodnie z umową wykonawca ma 36 miesięcy na realizację inwestycji. – W tej chwili trwają prace przygotowawcze. W terenie są nasi geodeci, odbywa się pierwsze porządkowanie terenu – mówi Bartosz Sawicki, rzecznik prasowy firmy Gulermak. – W połowie listopada będziemy przejmować od miasta pierwsze tereny – poza pasem drogi – dodaje Sawicki.

Zasadnicze prace będą wymagały jednak zajęcia także jezdni. – W tej chwili uzgadniamy organizacji ruchu z Biurem Polityki Mobilności i Transportu. Zakładamy, że potrwa to do końca listopada – mówi Bartosz Sawicki. Na razie, póki trwają uzgodnienia, nie chce zdradzać szczegółów związanych z możliwą organizacją ruchu. Biorąc pod uwagę lokalizację i kubatury planowanych stacji należy założyć, że co najmniej niemożliwy będzie przejazd ul. Kondratowicza.

Pierwsza łopata zostanie wbita jeszcze w tym roku. – W grudniu powinniśmy rozpocząć przekładki sieci podziemnych – tak, byśmy w I kwartale 2019 r. byli gotowi do rozpoczęcia wykonywania ścian szczelinowych przyszłych stacji i innych obiektów – zapowiada Bartosz Sawicki.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Metro na Targówek: Zaawansowane prace wykończeniowe

Przestrzeń

Metro na Targówek: Zaawansowane prace wykończeniowe

Redakcja 29 października 2018

Metro na Targówku zmienia wystrój. Bardziej stonowany i jednolity

Przestrzeń

Metro na Targówku zmienia wystrój. Bardziej stonowany i jednolity

Witold Urbanowicz 24 października 2018

Metro: Nie możemy cierpieć przez nienależyte zabezpieczenie inwestycji PKP PLK

Prawo & Finanse

Metro: Nie możemy cierpieć przez nienależyte zabezpieczenie inwestycji PKP PLK

Witold Urbanowicz 17 października 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS