W wielu miejscach na posadzkach na antresolach i peronie znajduje się już granit z Dolnego Śląska. Również ściany klatek schodowych prowadzących na peron są obłożone nieoszlifowanymi płytami granitowymi.
Ściany antresoli i przejść podziemnych będą obłożone przylegającymi do siebie panelami z cegłą ceramiczną. Na suficie przewidziano tynk akustyczny, który na tej stacji będzie barwiony na łososiowo – zgodnie z przewodnią barwą tego przystanku. Na jednej ze ścian, podczas dni otwartych, zaobserwować można było paletę z różnymi odcieniami – to tu architekt Andrzej Chołdzyński, w ramach nadzoru autorskiego, dobiera pożądany docelowy odcień farby. Już teraz jednak można zakładać, ze tynk – z uwagi na swoją chropowatą strukturę – szybko zmieni swoje kolory w trakcie eksploatacji stacji, stanowiąc idealne miejsce do gromadzenia się kurzu.
Kolumny na peronie będą wykończone betonem architektonicznym. Pojawił się też już stelaż pod podwieszane sufity. Zamontowano również jeden przykładowy element – w postaci kasetonu w kształcie rombu, wykonanego z perforowanej blachy stalowej. Docelowo kasetony zostaną pomalowane proszkowo na „czekoladkę”. Pojawiły się również przykładowe elementy wykończenia ścian zatorowych w postaci stelażu z pofalowaną perforowaną blachą cortenowską, która wraz z upływem czasu – jak na stacji Plac Wilsona – zmieni barwę na rdzawą.
Analogicznie wyglądać będzie stacja C4 Ulrychów – z drobnymi jednak zmianami. Tam sufity podwieszane będą wykonane z laminatów w kształcie kwadratów. Na ścianach zatorowych pojawi się pofalowana blacha miedziana, która pod wpływem czasu będzie patynowieć i przybierze charakterystyczną zielonkawą barwę. Na zielono będą też barwione tynki akustyczne. Wizualizacje
tutaj.
Na odcinku zachodnim II linii metra, liczącym ok. 2 km, znajdą się dwie stacje – C5 Ulrychów, położona w ciągu ul. Górczewskiej na wysokości Wola Parku i C4 Bemowo, zlokalizowana pod Górczewską po wschodniej stronie skrzyżowania z Powstańców Śląskich. Wyjścia ze stacji będą prowadziły na wszystkie narożniki i przystanki tramwajowe. Za stacją C4 znajdują się tory przeglądowe i odstawcze dla pociągów metra. Wykonawcą tej inwestycji jest konsorcjum firm Gülermak i Astaldi. Wykonawca otrzyma za zrealizowanie inwestycji 959,3 mln zł. Prace, zgodnie z aneksem, mają zakończyć się w lipcu 2022 r.