Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro: Między Fangorem pojawią się reklamy?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
18-01-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Metro: Między Fangorem pojawią się reklamy?
fot. WU
Wciąż nie wszystkie przestrzenie reklamowe na stacjach II linii metra pozostają wykorzystane. Docelowo również ściany zatorowe, w wolnych przestrzeniach między grafikami artysty Wojciecha Fangora, mają zostać wykorzystane na cele komercyjne – na razie wszystko rozbija się o wybór nośników.

Liczba miejsc, w których mogą pojawiać się reklamy w przestrzeni peronu, jest dosyć ograniczona. – Katalog reklam dopuszczonych w przestrzeni hali peronowej jest określony i zamknięty. Na I linii są to tablice pod plakaty naklejane formatu MK 2 x 3 m i ekrany systemu „Infoscreen”. Na stacjach II linii są dopuszczone tylko ekrany „Infoscreen” – mówi Anna Bartoń, rzecznik prasowy Metra Warszawskiego.

Zdarzają się oczywiście wyjątki – reklam pozbawiona jest stacja Kabaty, a z uwagi na barwne mozaiki na stacjach Ursynów i Służew również i tutaj przestrzeni komercyjnej jest mniej (przewidziano miejsce jedynie po środku peronu). Na razie bez reklam pozostają też perony stacji II linii.

Docelowo ten stan ma się zmienić. Między grafikami Wojciecha Fangora i kolorowymi panelami w barwie stacji znajduje się też biała przestrzeń wpisana w czarny romb. – Przestrzeń na ścianach zatorowych, wkomponowana w dzieła Fangora, to właśnie ekrany systemu informacyjno-reklamowego „Infoscreen”. Te białe pola na etapie koncepcji zostały zarezerwowane pod technologię rzutnikową, która jest wykorzystywana przez firmę Stroer na I linii – mówi Bartoń.

Niewykluczone, że wpierw dokona się zmiana – Inwestorem tego systemu jest operator reklamy na stacjach i obiektach metra, firma Stroer Polska, który zamierza wdrożyć ten system, po ostatecznym rozstrzygnięciu sprawy wyboru typu nośników. W chwili obecnej operator systemu rozważa możliwość wdrożenia na II linii technologii LCD oraz unowocześnienie obecnie użytkowanego systemu na I linii – mówi Anna Bartoń.

Od niedawna Stroer jest nowym operatorem reklam w wagonach metra. Na razie jednak tablice reklamowe są puste, a ekrany wyświetlają zdjęcia stacji metra. Stroer musi porozumieć się z dotychczasowym operatorem, firmą AMS, co do zasad przejęcia bądź demontażu dotychczasowych nośników reklamowych. Stroer na uruchomienie reklam w pociągach, licząc od końca grudnia, ma 60 dni.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Przestrzeń

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Witold Urbanowicz 22 września 2022

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Przestrzeń

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Witold Urbanowicz 22 września 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5