Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Metro kupuje nową lokomotywę manewrową

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-11-22 10:21
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro kupuje nową lokomotywę manewrową
fot. Paramaciej, lic. CC BY-SA 3.0 Wikimedia commo
Metro Warszawskie rozpisało przetarg na dostawę jednej nowej lokomotywy manewrowej, zdolnej do transportu pociągów metra. Nowy pojazd ma zostać dostarczony w ciągu dwóch lat.

Przedmiotem przetargu ogłoszonego przez Metro Warszawskie jest dostawa fabrycznie nowej, wyprodukowanej w całości z użyciem nowych podzespołów i materiałów, posiadającej świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego, wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego (UTK), dwuosiowej lokomotywy manewrowej z napędem spalinowym o maksymalnej prędkości 40 km/h, przeznaczonej do lekkich prac manewrowych na bocznicach oraz transportu pojazdów metra. Lokomotywa musi być przystosowana do eksploatacji z pojazdami metra użytkowanymi przez zamawiającego (tj. z pojazdami typu Inspiro, Metropolis, serii 81, lokomotywą LM-400 oraz wagonami osłonowymi 208 Kg/M).

Termin składania ofert mija 3 stycznia. W postępowaniu mogą brać udział firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowały minimum jedną dostawę pojazdu szynowego z napędem spalinowym o parametrach zbliżonych do lokomotywy objętej przedmiotem zamówienia, tj. dostawę pojazdu szynowego z napędem spalinowym o mocy nie mniejszej niż 250 kW, dysponującego siłą pociągową przy mocy trwałej nie mniejszą niż 44 kN. O wyborze zadecydują cena (90%) oraz wydłużenie gwarancji (10%). Zamówienie ma zostać zrealizowane do końca listopada 2019 r.

W tej chwili Metro posiada cztery lokomotywy – 418 D z 1991 r., 418 Da z 1999 r., CZ LOKO 797.8 z 2007 r. i LM 400 z 2012 r. Tabor pomocniczy stanowią też pięć wózków motorowych (2x DS-10-03 z 1989 r. i 1994 r., 3x DS.-Ż-03 z 1991 r. i 1994 r.). trzy drezyny hydrauliczne DH-350.11 z 2014 r., dwa wagony typu 208Kg/M z 1987 r., osiemnaście przyczep (13x PWM-10 z 1990-2000 r. i 5x PWM-10W z 1994 r.), dwie platformy zagłębione ZPA-10/M (z 2006 i 2008 r.), jedna platforma pomiarowa PP-15.01 z 2014 r. oraz pięć platform PWM-15.01 z 2014 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Metro zabiera się za szlifowanie szyn

Komunikacja

Metro zabiera się za szlifowanie szyn

Witold Urbanowicz 21 listopada 2017

Metro na Targówek: Powstają już perony i konstrukcje wyjść

Przestrzeń

Metro na Targówek: Powstają już perony i konstrukcje wyjść

Witold Urbanowicz 15 listopada 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5